2014 makyaj

Yılbaşı Makyajı 2014

07:00



Herkese Merhaba :)

Yarın yılbaşı , 2014 'ü uğurlayıp 2015'e Merhaba diyeceğiz.Kimimiz evinde ailesiyle , kimimiz dışarıda geçireceğimiz bu günde parıl parıl bir yılbaşı makyajı yapmayı düşünenler için örnek bir yılbaşı makyajı yaptım. Sevgili Balböceğim benide projesine katarak hem beni motive etti hemde çok önceden yapmam gereken makyajı bu sayede yapabildim.Bu arada  Balböceğim in ve Ceyda'cığımın yılbaşı makyajlarına göz atmayı unutmayın :)

Ürün seçiminde çoğu ürünleri herkesin bulabileceği markaları seçmeye çalıştım.Bulamayacaklarınında alternatiflerini  yazdım.Parıltı bir makyaj olduğu için çok yansıtamadım ama elimden geldiğince en iyi şekilde fotoğraflamak için uğraştım. 






Öncelikle güzel bir yüz temizliğinden sonra göz altlarımı ve yüzümü nemlendirdim.Makyajınızın kalıcı olmasını istiyorsanız güzel bir peeling ve nemlendirme kesinlikle şart. Nemlendirmeden sonra nemi hapsetmek için  sabitleyici sıkabilirsiniz.


Makyajımın kalıcılığını arttırmak için yüz bazı olarak Hourglass'ın bazını kullandım.Siz elinizdeki başka bir bazı da kullanabilirsiniz.Ve hatta eğer çok baz kullanan biri değilseniz özel günlerinizde kullanmak için tester bazlardan isteyebilirsiniz. Baz'dan sonra 1-2 dakika bekleyip göz altıma Estee Lauder'ın Double Wear kapatıcısını uyguladım.Daha sonra Rimmel London'ın Wake Me Up fondötenimin içine biraz daha ışıltı vermesi için VS 'ın ışıltı losyonundan katıp , karıştırıp yüzüme uyguladım.Siz kullandığınız fondötene herhangi bir ışıltılı losyondan da kullanabilirsiniz.Aman dikkat çok fazla sıkmayın! Göz kapaklarıma farımın kalıcılığını arttırmak için far bazı uyguladım.Benim seçimim Kiko'nun parlak göz bazı oldu.Ama siz elinizdeki far bazına çok az ışıltılı losyondan katıp aynı sonucu elde edebilirsiniz.Makyajımda özellikle T bölgesinde parlamayı ve yağlanmayı azaltmak ve kalıcılığını daha da arttırmak için Gosh'un Prime'n Set pudrası geçtim.Ve daha sonrasında Essence 'in kaş kalemiyle kaşlarımı doldurdum.





Gosh'un Forever Eyeshadow kalemlerin kalıcılığını ve ışıltısını anlatmadığım kimse kalmadı sanırım.Hele böyle özel günlerde sizin kesinlikle kurtarıcınız.Zemin olarak Beige rengini kullandığım bu kalem  far ;  hem farları daha güzel yansıttı hemde daha aydınlık bir görüntü sağladı.









Far paleti olarak Balm Voyage setini kullandım. Göz pınarlarından orta kısıma kadar  A1 rengi ve gölgelendirme olarak A4 'ü kullandım.






Göz makyajımı daha da belirgin hale getirmek için göz içine ve dışına Gosh Velvet siyah kalemini uyguladım.Bu kalem benim kesinlikle favorim ! Eyeliner olarak Deborah 24Ore Extra 'yı kullandım.Bunun yazınısını ayrıca yazacağım ama bahsetmem  gerekirse son zamanlarda  eyeliner favorilerim arasında . Ve eyeliner'ım fotoğraftakinden daha düzgün :D






Parıl parıl parlayalım istiyoruz , e o zaman  biraz daha ışıltı katalım istedim.Eğer  sizde daha da parlamak isterseniz tam göz pınarlarınıza ve göz kapağınızın ortasına pigment sürebilirsiniz.Bu pigmenti özellikle seçtim çünkü yanılmıyorsam küçük bir kozmetikçiden 3 TL gibi bir fiyata almıştım.Yani illa yüksek rakamlarda pigment satın almak zorunda değilsiniz.




Geriye mascara ve aydınlatma/kontürleme işlemi kaldı.İstediğiz rimeli kullanabilirsiniz ama bu tarz günlerde waterproof maskara seçmenini tavsiye ederim.Aydınlatıcı olarak  The Balm'ın Mary Loo'sunu kullandım burnumun üstüne , hafifçe alnımın ortasına şakaklarıma , ve dudak üstüne .Kontür olarak Sleek'i kullandım. 




Kırmızı ruj olmazsa olmaz :) Emily'nin 207 numaralı dudak kalemi ile dudağımı çerçeveleyip ,içini boyadım.Böylelikle rujunuz daha kalıcı olur ve daha düzgün sürebilirsiniz.Ruj olarak Farmasi'nin Rouge serisinden 60 numaralı kırmızıyı uyguladım.Allık olarak The Balm'dan Cabana'yı çok hafif yanaklarıma sürdüm.Ve en son makyajımın üstünden  fixatör ( Mac Fix Plus ) geçip tamamladım .









Umarım beğenmişsinizdir :) Herkese Mutlu Yıllar. Herşey gönlünüzce olsun.2015 sizin yılınız olsun.





















Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook