koyu kestane

Naturtint Kalıcı Organik Saç Boyası

06:00



Hem organik bitkisel kalıcı saç boyası hem de saç bakım ürünüdür. Amonyak, rezorsin ve paraben içermez. İçerdiği ayçiçeği, buğday özü, keten tohumu ve limon özü sayesinde saçları besler, canlandırır ve korur. Beyaz saçları %100 kapatır. 5 hafta boyunca mükemmel bir kalıcılık sağlar. Saçlarınızı iki ton açıp iki ton kapatma özelliğine sahiptir. Isıtma gerektirmeyen kullanım kolaylığı sağlar. Özel organik kremi ve şampuanı sayesinde saç rengini uzun süre korur. Mükemmel bir ışıltı ve doğal bir renk sağlar. Son derece konsantre jel yapısı ile uzun saçlar için de tek bir kutu boya yeterlidir.






Setin içinden  saç boyası ve saç boyası uygulama aplikatörünün dışında Nautrint şampuanı ve Nutrideep Multiplier mini boyu çıkıyor.Böylelikle Nautrint şampuanını ve bakım kreminide deneme şansınız oluyor.


Benim boyadığım renk 3N Koyu Kestane rengi. Daha önce saçım kızıl iken , kahverengiye boyamama rağmen rengi aktı ve kızıl -kahve karışımı oldu.Bu kızıllıktan kurtulmak için koyu kestane rengine boyadım. Diğer boyalar gibi kesinlikle keskin , rahatsız edici bir kokuya sahip değil.



Verdiği parlaklılığı , rengi çok sevdim.Ama benim saçımı inanılmaz kuruttu.Çoğu saç boyaları evet saçı kurutur ama belli bir yıkamadan sonra. Açıkcası organik içeriğe sahip olduğu için almak istediğim ama saçımı da kuruttuğu için çekindiğim bir boya markası oldu.Gerçi uçlarına günlük bakım yapan biri olarak  bu sıkıntıyı aştım. Watsons'larda satılan Nautrint boyasını denemek isterseniz indirim dönemlerinde yakalayabilirsiniz.Normal satış fiyatı 32 tl.










Benzer Yazılar

4 yorum

  1. ilk 5 hafta akmadı bende gerçekten ama sonra bayağı bir aktı =) İlk yıkamadan sonra ciddi anlamda bende de kuruluk yaptı ama ikinci yıkamada normale döndü neyse ki.. Bu arada renk çok yakışmış :*

    YanıtlaSil
  2. Benim saçım zaten koyu renk siyah alipta yapmacık bi siyah olmasın diye bu rengi almak istiyorum sizce siyaha yakın bi renk olur mu

    YanıtlaSil
  3. Benim saçım zaten koyu renk siyah alipta yapmacık bi siyah olmasın diye bu rengi almak istiyorum sizce siyaha yakın bi renk olur mu

    YanıtlaSil
  4. naturigin markasını kullandınız mı

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook