Göz Maskesi

True Eco Beyond - The God Of Patches Bye-Bye Panda Eyes / Göz Maskesi

16:43


  Beyond markası  Kore menşeili  hayvanlar üzerinde test yapmayan %95 bitkisel ve doğal içeriklerlerden oluşan cilt  bakımı ve makyaj ürünleri barındırıyor.Fiyatları orta ve yükseklikte olan markanın ilk mağazası Ankara Ankamall'de geçtiğimiz aylarda açıldı. 

Özellikle maskelerinin şirinliği ve fiyat uygunluğu sizi cezbediyor.Kağıt maskelerinden şu ana kadar kullandıklarımdan pek hoşlanmasamda bu göz maskesini oldukça sevdim.




 Göze çevresini aydınlatmayı ve morluklar için biraz düzeltmeyi vaad etse de  esas  nemlendirme konusunda oldukça başarılı. Bu maskeyi 2 kez uyguladığım için gönül rahatlığı ile yorumlayabilirim dedim. Maskeden sonra verdiği nem o kadar güzel ki ertesi güne kadar nemini koruyor ve göz çevresi kremi kullanmaya ihtiyaç duymuyorsunuz.Bir diğer gözlemlediğim şey ise göz altındaki şişlikleri indirgemesi. Benim göz çevremde herhangi bir hassasiyet oluşturmadı. Ama genede dikkatli olun derim.




İçinden şeffaf iki tane ped çıkıyor.



KULLANIM ŞEKLİ:
Cilt temizliğinden sonra kullanın
Keseyi açın filmi çıkartın
Dikkatlice yüzünüze uygulayın.
20-40 dk bekletin.




Bu markanın diğer ürünleri hakkında bilgi almak isterseniz sitesini ziyaret edebilirsiniz. Özellikle ojelerini çok sevdim.Maskenin fiyatını yanlış hatırlamıyorsam indirimli bir şekilde 6 tl gibi bir rakama almıştım.



Benzer Yazılar

2 yorum

  1. Adı ve şekli bile denemem icin bir sebep:))

    YanıtlaSil
  2. Ankamall'e uğradığımda mutlaka buraya da uğrayacağım :)

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook