çıkmayan ruj

Çıkmayan Ruj Max Factor Lipfinity Colour&Gloss

18:49

Genel anlamda makyaj yaptıktan sonra, makyajı tazeleme gibi bir alışkanlığa sahip değilim.Hele ki bu ruj ise ..
İsterim ki bir kere ruj süreyim taaa ki ben çıkmasını isteyene kadar kalsın.Bunun için çok ruj denedim.Tam Lush'ın rujunu buldum derken Max Factor'ün Lipfinity ile karşılaştım.Aslında daha önce duymuştum ama hep diğer duyduklarım gibi - ya yok buda eninde sonunda çıkıyodur - diyordum.Çıkmıyor ! gerçekten suya dayanıklı makyaj temizleyicisiyle silene kadar çıkmıyor :)




Bende 4 rengi mevcut.


İlk sürüldüğünde parlak gibi gözüküyor ama sonrasında ruj matlaşıyor.Zaten rujun diğer kısmı gloss.İlerleyen saatlerde kuruluğunu hafifletmek,yada parlık vermek isterseniz gloss'u sürebiliyorsunuz

Bu ilk sürüldüğü an.510 numarası hafif açık pembe 530 numarası gül kurusu 520 numarası gül kurusunun biraz daha açığı 560 ise turuncu kırmızı karışımı :) Nude rengi de satışta mevcut.


Çabuk kurusun diye üstünden aldım netler daha ortaya çıktı... veee esas şimdi geliyor.

Bu son hali ben koluma sürüp fotoğraf çektikten  sonra banyoya girdim.Duş jeli ve lifler çıkarmaya çalıştım -olmadı   sabun sürdüm -olmadı
Bir tek waterproof makyaj temizleyicisi çıkarıyor..

Eğer sizde gün boyu çıkmayan bir ruj arıyorsanız gözü kapalı tavsiye ederim...









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook