Hobby

Hobby Trendz Mineral & Keratin Complex Saç Şekillendirici Krem Jöle

06:00

Selam !


Saçlar kısa kesilince jöle ya da köpükle şekil verip çıkmanın rahatlığını anlatamam.Bu süreçte istediğim ürünün ; evde etkinlikte hediye edilen ama suratına bakmadığım  Hobby Krem Jöle olduğunu geçte olsa buldum.





Krem jöle yazdığı için açıkcası ağır bir ürün olcağını  tahmin ediyordum.Nasıl da yanılmışım...


Saçlarınıza yumuşaklığını ve esnekliğini kaybettirmeden şekil verir demiş.Kesinlikle doğru. Saçıma şekil verip ama hiç jöle ya da başka bir ürün sürmemişim gibi duruyor.Zaten beni şaşırtan ve sevmeme sebep olan bu sonuç oldu.İçerdiği mineral ve keratin formülü saçta kalıntı bırakmıyor ve  yıkandığı zaman kolayca çıkıyor.






İçeriğinde alkol olmadığını belirtmişler.


Kolay kolay bir ürünü şiddetle tavsiye etmem ama bu ürünü ediyorum.Saçlarınıza hiçbirşey sürememiş ama şekillenmiş olarak görebilirsiniz.( dipnot: ben özelllikle saçlarım kuru iken yapıyorum ıslak kullanımda kullanmadım hiç )
6/10 ile güçlü tutuş sağlayan bu krem jöle'nin 10' a kadar sertlik dereceleri yükseliyor.Ben 6'dan oldukça memnunum ve hayatımın jölesini bulduğum için pek mesudum.





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook