Oshadhi

Oshadhi Aromaterapi Yağları

06:00


Selam !
Ön uyarı: Bu post bol bol görsellik içerir.Çekmelere doyamadım bu güzellikleri :)


Geçtiğimiz günlerde Oshadhi markasına ait çok güzel bir sunumla hazırlanmış bir paket aldım.Aslında 20 yılı aşkın bir geçmişi olsa da Türkiye pazarında yeni giriş yapan ve ürün yelpazesi geniş olan aromaterapi yağların bulunduğu Oshadhi'yi gerçekten çok sevdim.


OSHADHI Sanskritçe bir kelimedir ve anlamı "iyileştiren (faydalı) bitki” demektir. Kelime, çok eski "ışığı taşıyan” kelimesinden türemiştir. Bu da göstermektedir ki, çok eski çağlardan beri insanlar, kendi gücünün güneşin enerjisini toplayarak oluşturan bu bitkilerin, aynı büyük gücü insanoğluna geçirdiğinin bilincindedir.


Zaten aromaterapi ve yağ'larla haşır neşir olan ben ayrıca ayrıntılı içerik kitapçığına bayıldım.


Ayrıca çeşitli rahatsızlıklar, cilt bakımı , cilt problemleri içinde hangi yağın ne kadar etkili olduğunu yazan kitapçığın yararını gördüm.


Sinerji yağları özellikle ortam için  üretilmiş. Diffuser yardımıyla havaya mikronize olup uzun süre yere çökmeden havada kalıp solumuna ve koklamamıza yardımcı olur.Gece yatmadan önce kullandığım bu yağ içeriğindeki okaliptüs sayesinde temiz ve ferah bir ortam sağladı.


Lavandin yağı normal lavanta yağından biraz farklı.Gece yatmadan önce buhurdanlığa damlattım ve ortama koku yayıldıktan sonra rahatlayarak uykuya daldım.


Relax Masaj yağını özellikle masaj yaptırıp kullanacağım için yazısını ayrı yazmak istiyorum.

Oshadi markasını kesinlikle sevdim.Ve alacaklar listemde oldukça fazla ürün var. Siz Oshadhi markası hakkında ne düşünüyorsunuz ?






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook