Loreal

Loreal False Lash Wings Butterfly Effect Intenza Mascara

08:56


Selam !


Loreal'in bu zamana kadar denediğim çoğu mascaralarını sevmişimdir. Hatta taa 2013 yılında Wings Midnight Black mascaranın yazısını hatırlayıp  - ben bu mascarayı çok sevmiştim bunu da denemeleyim - deyip Butterfly Effect Intenza'yı aldım.

( eski yazımı okuyunca orda kirpiklerimin daha uzun ve gür olduğunu gördüm :( acil bakıma alıyorum kirpikleri )


Kirpiklerde kelebek etkisi yaratmayı vaat eden mascara , özel 2 yönlü asimetrik plastik bir fırçaya sahip.



Fırçayla iki adımla ;  bir tarafıyla içten dışa uzatmayı diğer kısmıyla da hacim vermeyi sağlıyorsunuz. Evet uzatma kısmında başarılı ama hacim konusunda öle çok gözle görülür bir fark yok. Tek tek tarayıp , ufak kirpikleri de yakalıyor.Açıkcası benim beklentim daha yüksek olduğu için hayal kırıklığına uğradım ama sanırım bir önceki mascaranın daha başarılı olmasından kaynaklanıyor ( kendi kirpiklerim için).Çift fazlı göz makyajıyla çıkıyor diğer türlü biraz uğraşabiliyorsunuz. Gün boyu dökülme  gibi bir problemle karşılaşmadım.
52.90 TL 'lik bir satış rakamı olsa da indirimlerde 35 TL gibi fiyat aralıkların da yakalayabiliyorsunuz. Almalıyım derseniz olsa da olur olmasa da olur derim.Sonuçta son yazdığım Rimmel London 3D mascarasından çok bir farkı yok ama fiyat olarak o daha uygun.










Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook