dermoroller

Saç dökülmesine son!! Yves Rocher Anti-Chute Serum ve Şampuanı

18:06

Saçlar ne kadar önemlidir bizim için.Hiç bir kadının saçına önem vermediğini düşünemiyorum.Bende onlardan biriyim tabi ki.Saçlarım hem tatil sonrası hem de mevsimsel geçişe denk gelmesiyle deli gibi dökülmeye başlamıştı.Eyvah kel kalıcam dedim.Daha önce Yves Rocher'in Anti Chute Şampuanını tek başına kullanmıştım ve memnun kalmıştım.

Bu sefer tekrar almaya gittiğimde serumunuda (losyon tarzı) almaya karar verdim.
İçinden 4 adet şişe çıkıyor.Kür tam 1 aylık uygulama için. Ama diyelim ki 2 şişe sonrasında dökülmeniz durdu, hemen diğer şişeleri buzdolabına koyup daha sonra kullanadabiliyormuşuz (satıcı arkadaş öyle söyledi :)
Gelelim nasıl kullandığıma.Banyoda saçımı şampuanıyla yıkıyorum  biraz nemini alsın diye bekledikten sonra daha önce saç çıkarmak için aldığım 0.5 mm lik dermorollerimi saçımda gezdiriyorum
Şişenin üzerinde gördüğünüz çizgiye kadar sıkıyorum.Fakat sıkarsan fısfıs şeklinde değilde damla şeklinde geliyor bu biraz sıkıntı yapıyor.Daha sonra masajla yediriyorum.Ve bu işlemi 2 günde bir yapmaya başladım.Hala devam ediyorum dökülmem gayet memnun edici bir şekilde durmaya başladı.Ama ben nolur nolmaz diye 2 şişe bitirmek istiyorum...Eğer sizde böyle bir sorun yaşıyorsanız denemenizi tavsiye ederim .Saçlarımızın hiç dökülmemesi dileğiyle..:)







Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook