Anastasia Beverly Hills Contour Kit

Anastasia Beverly Hills Contour Kit / Kontür Kiti

07:00

Merhaba :)

Anastasia Beverly Hills Kontür Kiti'ni çok uzun zamandır istememe rağmen hep aksilikler sonucunda kavuşamıyordum.Elimde bir çok kontür  ürünü olmasına rağmen bu kiti  istememin tek sebebi  Samer  Khouzami'dir. Eğer gerçekten makyajla ilgiliyseniz bu adamın yaptığı makyajların en büyük özelliği modellerine yaptığı makyajlarda transformasyon geçirmiş bir şekilde ortaya koymasıdır.


 Standart kendi 6'lı refilli palet halinde setler bulunduğu gibi tek tek renkleri seçip paletinizi kendinizde oluşturabiliyorsunuz.Tek tek refil halinde gelen renkler ayrı karton paketlerde ve içine oturtulmak üzere boş gelen palet halinde  satın alınabiliyor.




Öncelikle beni hayal kırıklığına uğratan ilk şey ambalajı oldu.Böyle bir efsanevi setin karton paletten oluşmasına anlam veremedim.Hoop paletiniz üstüne su döküldü, ya da bişiler oldu, e o zaman nolucak ? -1 ambalaj olayını geçip aslolan paletin içidir diyerek çok takılmamaya çalıştım.


Refilleri tek tek yerleştirirken ikinci şokumu yaşadım.Çoğu görsellerde kremsi bir yapıda gözüken bu arkadaşlar toz yapıdalardı. 


Aydınlatma renkleri birbirinden farklı olsa da kontür renkleri arasındaki tonlar birbirine çok yakın çıktı.Benim seçtiğim refillerden sadece 1 tanesi orjinal paletteki renkten farklıydı. Ki zaten o da aydınlatıcılardan olan renklerdendi.


Paletin üst kısmındaki renkler sol baştan başlarsak Fawn, Champagne,Havana

FAWN: Kontür renklerinden olan bu rengin alt tonu sarı renk.Özellikle soğuk cilt tonlarındaki kontürlemede doğal bir sonuç veriyor.İçinde çok hafif  parlak olmayan ışıltı mevcut.

CHAMPAGNE: Aydınlatıcı renklerden olan bu rengin içindeki ışıltı inanılmaz güzel.Yoğun kullanımında dikkatli olunmalı aksi halde çok fazla ışıltı saçabiliriz.:) Özellikle göz pınarındaki aydınlatmasını çok sevdim.

HAVANA: 2. Kontür rengimiz olan Havana'da  sıcak alt tonların kullanabileceği bir kahve.  Fawn'daki gibi parlak olmayan bir ışıltıya sahip.


Paletin alt üçlüsüne gelirsek sol baştan Sand, Java ve Banana renkleri mevcut.

SAND:  Krem ve ışıltıya sahip bu renk inanılmaz  Champapne rengi gibi dikkatli kullanılması gereken bir renk.Bana göre esmerlere uygun bir aydınlatıcı renk.

JAVA: Paletteki son kontür rengi olan Java mat ve tam  orta kahve tonunda.Ve benim gibi nötr cilt alt tonuna sahip ciltlere uygun olduğunu düşünüyorum.

BANANA: Adı gibi muz rengi yani sarı tonunda olan bu renk özellikle  esmer tenler için uygun .Palette şu ana kadar  kullanmadığım tek  renk.


Geçenlerde instagram hesabımda paylaştığım fotoğrafta 'da aydınlatıcı olarak Champagne , kontür olarak Java'yı kullanmıştım.

  • Neden hayal kırıklığına uğradım ? Yazının başında da belirttiğim gibi hem ambalajından dolayı hem de kremsi bir yapı beklediğim için gerçekten çok şaşırdım.Bunun dışında o efsanevi MUA arkadaşların modellerine yaptıkları değişimde photoshop kullanıldığını bir kez daha anlamış oldum.
  • Toplamda 57.95 dolara mal olan bu paletin yani ortalama 130 TL gibi bir rakama değmiyeceğini düşünüyorum.Sonuçta çok farklı paletlerle de bu sonuçlar uygun rakamlarla elde edilebilinir.
  • Palet kontürlemenin dışında far olarakta çok rahatlıkla kullanılabiliniyor.
  • Dağıtma işleminde çok sıkıntı yaşamıyorsunuz.Ben Real Tecniques Buffing Brush'la gayet sorunsuz uygulama yapabildim.
  • Kalıcılık konusunda gayet başarılı.Tozutma çok azda olsa mevcut.
  • Bir daha alırmıyım ? Kesinlikle almam.Bu ürün benim top10 istek listemin başındaydı uzu zamandır.Sadece çok istediğim ve merak ettiğim bir ürünün gerçekte nasıl olduğunu öğrenmiş oldum.











Benzer Yazılar

5 yorum

  1. cok guzel olmussun ama :)))

    YanıtlaSil
  2. Anastasia'nın krem kontür paleti de var. Bu pudra olan paleti. Krem palet çok daha dramatik duruyor yüzde.

    YanıtlaSil
  3. Anastasia'nın krem kontür paleti de var. Bu pudra olan paleti. Krem palet çok daha dramatik duruyor yüzde.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Canim sen toz paleti almissin uygulamada oncelikle cream kit artindan toz kiti kullanicaktin ayrica anastasia disinda bircok markaylada bu isi halledebilirsin

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook