göz altı kuruluğu

Rival De Loop - Hydro 7''li Bakım Kapsülleri ve Regeneration Omega 3 içerikli Göz Kapsülü

15:34



Selam !

Bu kış benim ve herkesten duyduğum şey '' Cildim aşırı derecede kuruyor " cümlesiydi. Gerçekten de özellikle gündüz sürdüğüm krem bir türlü cildimin nemlendirmesine yetmiyordu.Taaa ki bu Rival De Loop'un ürünleriyle tanışana kadar.




 RDL Hydro kapsülleri her cilt tipine uygun üretilmiş.1 haftalık yani 7 adet kapsül içeriyor. En önemlisi su bazlı olması. E vitamini ve Gingko özleri ile elastikiyet gücünü arttırıyor.Ayrıca  zeytinden elde edilen Squalin yağ dengesini korumayı hedefliyor.

Yaklaşık bir hafta boyunca akşam cildimi temizledikten sonra kapsülü kesip ,boynum da dahil olmak üzere masajla kapsülü yedirdim. Yağlıymış gibi gelse de zaten cildiniz kuru ise yaklaşık 15-20 dakika içinde cildiniz emiyor.Ben bu üründen çok memnun kaldım ve çevremde tam 2 kişiye de aldırtıp kullandım.Sonuç: Herkes çok memnun. Ciltdeki kuruluk kesinlikle düzeliyor. Açıkcası ben bu tür kapsüllerin her zaman değil de  3 hafta arayla uygulanmasını doğru buluyorum.Zaten uyguladığınız 1 haftalık kür sizi oldukça memnun ediyor uzun bir süre.

RDL 'un Hydro kapsüllerinden memnun kalınca gözümü göz kapsüllerine dikmiştim. Açıkcası göz çevresine kullanılan ürünlerde çok hassasım.Ama denemekten kendimi alamadım ve  Omega 3 içerikli bu göz kapsülünü 7 gün boyunca uyguladım.İçeriğindeki yosun ekstresi nem sağlar ve kuruluktan oluşan kırışıkların azaltılmasına yardımcı olur. A ve E vitamininden oluşan vitamin kompleksi ışığa bağlı yağlılığa karşı korur ve cilte yenilenmesini destekler.
Göz doktor tarafından onaylanmış ve boya, parfüm, paraben gibi maddeler içermemektedir.

Bu kapsülleride Hydro gibi temizlenmiş cildime her akşam göz çevreme tampon hareketlerle uygulayıp yattım.Açıkcası bu kapsülleri kullandığım hafta sabah uyanıp yıkadığımda bile göz altlarım hala nemliydi.Kesinlikle göz altlarınız aşırı kuruysa tavsiye ederim. Sadece yağlı olduğu için sürekli kullanımda yağ bezesi oluşturabilir mi diye kafamda bir soru var. Bu yüzden sürekli değilde gene belli aralıklarla uygulanmalı diye düşünüyorum.



Bilmeyenler için söyleyeyim Rival De Loop ürünleri sadece Rossman'lar da satılıyor.  Ve bu paketlerin fiyatı 9 ile 15 TL arasında idi.( net fiyatlarını hatırlarsam yazıyı mutlaka düzelteceğim.)









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook