cosmodeepstore

Saç Kelleşmesi Sorunu ve Çözümüm

15:49

Herkese Merhaba..

Öncelikle bu yazıyı geciktirdiğim için inanın çok özür dilerim .Ama içime sinen ve görselliklerinde varolduğu bir yazı olması için ancak bu zamana yetişebildi.Çocukluğumdan beri  araştırmacı bir ruha sahibimdir. Hep bir kaşif ruhu taşırım.Nerden neyle naparsam ,ne çıkar, bunu neye kullanırım , gibi deli sorular gezer kafamda. Yaklaşık 4-5  ay önce saçlarım ön kısmı git gide kelleşmeye başlamıştı.Ve ben çok panikleyip hemen kan tahlilerime baktırdım.Sonuç hiçbir şey çıkmadı.O zamanlar hem stresli bir dönemdeydim ve yakın bir zamanda da brezilya fönü yaptırmıştım.Ve deli gibi saçımı kurtarmak adına neler yapabilirimi araştırdım.Çeşitli bitkisel saç kürleri denedim olmadı vs vs derken araştırmalarımın sonucunda ar-ge ruhumu iyice kabartıp kendimce bir işe kalkıştım.Ve çok şükür istediğim sonucu elde ettim.Bu formülü deneyen 2 arkadaşımdan da onay aldıktan sonra sizlerle paylaşmaya karar verdim.



Anlatacağım şeyler biraz karışık gibi ve uzun gibi gözüksede aslında haftada 3-4 gün 15 dakikalık zamanınızı alıcak bir süreç.


Öncelikle sampuan araştırmasına girdim ve bu süreçte kullanacağım şampuanın hem saç dökülmesini önlemesi hemde yapacağım işleme yardımcı olup saçı dıştan desteklemesi gerekiyordu.



Bu süreçte Ducray'ın Anaphase Şampuanını seçtim.Eczane ürünü olan Ducray'ın bu şampuanın açıklaması aynen şöyledir  '' Saç dökülmesine karşı tedavileri mükemmel bir tamamlayıcı olup orijinal formülü sayesinde (tokofiol nikotinat GPG4 ) saç derisinin mikro sirkülasyonunu uyaran hareketi hazırlar ve saç soğanı metobolizmasına gerekli enerji veren öğeleri (vitamin B5, B6, G8) saç soğanına taşır. Saçın düşmesini önler. Özellikle yumuşak krem yapısı, saç derisi masajına izin verir, böylece saç derisi dökülmeye karşı tedavi uygulamalarına hazırlanır. Mükemmel tolerans günlük kullanıma izin verir ''  Bu ürünün inanın hem fiyatı çok abartılı değil hemde saçınızı gerçekten yumuşak yapıyor ve vaadlerinide yerine getiriyor.


 Ve ben bu şampuana ilave olarak çok sık duyduğumuz ama uygulamaya korktuğumuz  doğum kontrol haplarını toz haline getirip şampuanımın içine döktüm. Herkesin aklına şu sorunun geldiğini duyar gibiyim.  --Doğum kontrol hapı yüze değerse kıllanma yapıyormuş ?    Bende bundan çok korkuyordum ama çok dikkatli kullanım sonucunda böyle bir durumla karşılaşmıyorsunuz. Ve bazı alışkanlıklarınızı terk etmeniz lazım.Örneğin şampuanınızı saçınızın  tepesine değil, elinize alıp ensenizden yıkamaya başlamak gibi.Lütfen bunu alışkanlık haline getirin.Durularkende kafanızı öne eğip durulayınız.Ve o saç kremi ! Kesinlikle saç kremi kullanmayı bırakıyorsunuz.Saçınız çok karışık ve ben saç kremsiz yapamam diyorsanız  ; şampuanlama sonrasında 1 bardak suya 1 çay kaşığı elma sirkesi koyup saçlarınızı bu suyla duruluyorsunuz. Zaten elma sirkesi hem saçınızı yumuşatır hemde parlaklık verir.Kokusu olmuyor ama alışma sürecinde yada ben bunu yapamam derseniz sıvı sprey saç kremlerini diplere gelmeyecek şekilde kullanabilisiniz.Ben elma sirkesi yapmak istemediğim zamanlar Gliss Sıvı saç spreyini kullanıyorum. Sanırım şampuan kısmını iyi açıklayabildim :)



Saçımızı güzelce şampuanlayıp çıktıktan sonra nemli iken Dermaroller 'ımızı elimize alıyoruz.Öncelikle dermaroller nedir- ne değildir bilmeyenler için kısaca açıklamam gerekiyor.   Dönen bir başlık üzerinde, mikro düzeyde hazırlanmış ve simetrik olarak yerleştirilmiş genelde 192 adet iğnenin olduğu bir araçtır. Tedavi, özel olarak hazırlanan bu iğnelerin farklı açılarla hedeflenen bölge üzerinden geçerek ciltte mikro kanallar masını esas alır.

   Cilde zarar vermeden yara iyileştirme mekanizmasını (kollajen, elastin ve hyalüronik asit üretimi) uyararak, akne (sivilce) izlerinden geniş gözeneklere, yoğun saç dökülmesinden cilt çatlaklarının giderilmesine ayrıca göz altı torbaları ve morlukları, yanık skarları, cilt lekelerine kadar pek çok alanda oldukça büyük başarı sağlar.


Ben dermarolleri daha önce lekeli bir arkadaşımın tedavisinde uyguladım ve çok güzel sonuç aldım. Saç içinde ilk aklıma gelen dermaroller oldu . Kelleşen kısıma 0.50 mm 'lik dermarollerımla bastırmadan en az 4 en fazla 10 sefer olmak üzere zigzag ve yıldız şeklinde geçiş yaptım.Benim satın aldığım ve size uygun olan dermarolleri bulabilmek  ve daha çok bilgi  için Cosmo Deep Store'dan bakabilirsiniz.Her kullanım öncesi ve sonrası yanında hediye edilen antiseptik spreyi lütfen sıkmayı ihmal etmeyin.

Dermaroller çok acıtıyor mu diye sorular geliyor bana.Kesinlikle böyle birşey yok.Minik karıncalanma yaşıyorsunuz.İğnelerin ucunu görebilmeniz için yakından fotoğraflarını da koydum.Ve kesinlikle kanama falan olmadı bende.


Bu işlemi yapmamın tabi ki sebebi  cilde uygulayacağım serum vs gibi ürünlerin  dermaroller sayesinde çok daha hızlı ve 40 kattan daha yüksek ürünün emilini sağlayıp ,  daha iyi sonuç vermesi için.


Dermaroller'dan sonra Minoxil'in Erkekler için olan Saç dökülmesi spreyini kullandım.Neden erkekler için olanını derseniz erkek tipi dökülmeleri daha ağır olduğu için benimde saçıma bu spreyin daha yararlı olacağını düşündüm. 


Zaman zamanda Yves Rocher'dan alıp yedeklediğim Anti-Chute saç dökülmesi için serumundan da kullandım.


Sonuç çok şükür gördüğünüz gibi.Bunların dışında da her gün 3-4 adet ceviz yedim.Aynı zamanda ceviz saçımın uzamasında da etkili oldu.Haftada 3-4 kez düzenli olarak yaptığınızda 1 ay sonra sonuçlarını görmeye başlıyorsunuz.

Umarım size de şifa olur.Aklınıza takılan sorular olursa lütfen yorum kısmına yazınız.Ve uygulayanlar olursa lütfen resimleriyle beraber benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.

Çok sevdiğim bir arkadaşım için dermaroller ile çatlaklar içinde çözüm arayışına gireceğim.Umarım ondada da başarılı olurum.

Sevgilerimle..



Benzer Yazılar

8 yorum

  1. Merhabalar;
    Öncelikle saçlarınız çok iyi görünüyor. Tebrik ederim. Neredeyse tamamı kapanmış. Benim merak ettiğim; Bu aşamadan sonra saçlarınızı nasıl koruyacağınız? Bilidiği üzere minoxidil'i bırakınca saçlar hızla dökülmeye başlıyor. Bazılarına göre eski halınden daha kötüsüne dönüyor. Açıksası okuduğum yorumlardan korktuğum için bu verimli tedavinize başlayamadım. Sonrası için bir bilgilendirme yapabilir misiniz?
    Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    Bende erkek tipi saç dökülmesi sorunuyla muzdaripim. Doktora gittiğimde testlerim normal çıktı ve doktor bana zenagen isimli şampuanı ve minoxidil %2 spreyi önerdi. Şampuana başladım ancak yukarıdaki yorumda da bahsedildiği gibi bırakınca saçların hızla dökülmesi ve kıllanma sorunlarını internette okuyunca tereddüte kapıldım. Sizde bu tip durumlar oldu mu?

    YanıtlaSil
  3. uyguladığınız ürünleri nerden bulabiliriz belirtirmisiniz

    YanıtlaSil
  4. Paylaşım oldukça güzel olmuş. Ellerinize sağlık.
    http://www.gulsohbeto.com

    YanıtlaSil
  5. neslihan hanım, merak ettiğim doğum kontrol haplarının saç üzerindeki etkisi nedir?.

    YanıtlaSil
  6. It has been an article that has been described in the best way I have ever read. Thank you admin
    Sevda Sözleri

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook