Zeghy

Zeghy Cilt Bakım Ürünleri

06:00


Geçtiğimiz ay Zeghy ürünleriyle bir aylık deneme sürecine girdiğimden instagram hesabımda bahsetmiştim.Öncelikle cilt bakım ürünleri benim için gerçekten çok hassas bir konu.Her zaman her yerde cilt temizliğinin önemini vurguluyorum.
Ve kullandığınız ürünlerin kombine olmasıyla birlikte  daha farklı sonuçlar alacağınızı, içeriklerine dikkat etmeniz gerektiğini ve düzenli kullanım şartını bir kez daha vurgulamak istiyorum.
Zeghy ile yazışırken bir yandan araştırma yaptığımda Almanya ve Hollanda'da derma testleri yapılmış olduğunu , cilt lekelerine , göz altı morluklarına, çiller ve diğer cilt problemlerine çözüm sunduğunu gördüm.
Bir diğer ilgi çeken konu ise gözle görülür şekilde siyah nokta ve ciltteki birikmiş yağ tabakasından kurtulcağınızı vaad ediyor. Ürünlerin ortak özelliklerinden bahsedersek hiçbirinde parfüm, alkol, paraben ve parafin içermediği belirtilmiş.Her cilt tipi için uygun olduğu belirtilse de bence hassas ciltlerin kullanımında sıkıntı yaşıyacağını düşünüyorum.Kendimce nedenini birazdan bahsedeceğim.


Zeghy Temizleme Sütü
Temizleme sütü , hidrofilik temizleme ürünüdür diye bahsetmiş.Hidrofil ürün , kolayca temizlenen ve köpürmeden su ile karışa bilmesi imiş.



Temizlerken cildin doğal yapısına zarar vermemeyi , içeriğindeki aloe vera, badem ve jojoba yağı ile cildi nemli tutmayı vaad ediyor.

Karmadan yağlıya dönük bir cildim olduğu için açıkcası bu temizleme sütünün bana çok yeterli gelmeyeceğini düşünüyordum. Çok köpüren bir ürün olmamasıyla birlikte cildimi temizlemede yeterli oldu.Sadece eğer yoğun bir makyaj yapmışsam  iki kez yıkama gereği hissettim.Alerjik bir durumla karşılaşmadım.




Zeghy Temizleme Losyonu
Aloe vera özlü temizleme losyonunu her temizleme sütünden sonra kullandım. Cildimde her hangi bir reaksiyona neden olmadı. En önemlisi de cildimi kurutmadı.


İçeriğindeki laktik asidi görünce zaten ayrıca sevindim. 


 Kokusu rahatsız etmiyor.Severek kullandığım bir losyon oldu. 



Zeghy Nemlendirici Gündüz Kremi
Cildi ekstra besleyip, nemlendirmeyi vaad ederken cilt kızarıkları ve pullanmasının önlenmesine yardımcı oluyor.Özellikle kuru ciltler için çok uygun olduğu belirtilmiş.Yüksek miktarda aloe vera özü ve jojoba yağı içeren etkin içeriği sayesinde epidermanın doğal dengesini kazanmasına yardım olur.



Özellikle makyaj yapmadığım günlerde sürdüğüm bu nemlendirici gerçekten kışa geçiş zamanında yeterli geldiğini söyleyebilirim.Tek sıkıntım makyaj altına uygularken fondötenle  yada renkli nemlendirici ile sıkıntı yaşamış olmam.Bununda sebebinin bu ürünlerinin çok yavaş yavaş cildi soyarak yeni katman ortaya çıkarttığı  ve içeriğiyle diğer kimyasalların uyuşmadığı için olduğunu çözdüm.Gece kremine göre kokusu daha hafif idi. 




Zeghy Onarıcı Gece Kremi
Patentli gizli formül ZGA Bio-Extract, dermatolojik olarak test edilmiş. Cildin onarımını ve yenilenmesini hızlandırır. İçeriğindeki aloe vera, badem ve aynısefa özü sayesinde cildi yumuşatıp, nemlendirip, kırışıkların görünümünü iyileştirmeyi vaad ediyor.

ZGA® Bio Extract
ZGA® Bio extract, yanık cilt tedavisi için araştırmaları sırasında bir Türk profesörü tarafından keşfedilen iki doğal bileşenin bir kombinasyondur. Mükemmel sonuçlar veren eşsiz bir formüldür.

ZGA® Extract faydaları
1. Cildin yenilenme ve toparlanma sürecini uyarır ve hızlandırır.
2. Cildi nemlendirir, yumuşatır, sıkılaştırır; ince çizgi ve kırışıklıkları azaltır.
3. Cildi yumuşatır ve temizler.
4. İzleri ve güneş lekelerini azaltır.
5. Cilt dokusunu iyileştirir.



Öncelikle size bu kremle ilk yaşadığım macerayı anlatmak istiyorum.İlk gece bir pompa yerine iki buçuk pomba ürün alıp cildime güzelce yedirdim. Aradan 10-15 dakika sonra inanılmaz cildim yanmaya ve kızarmaya başladı.Eyvah dedim yüzüm gitti.Hemen yetkili kişiye yüzümün fotoğrafını atarak , durumu bildirdim.Direk bana bir pompadan fazla ürün sürüp sürmediğimi sordu.Dedim nerden bildi.Sakin olmam gerektiğini bu ürünün sadece bir kez pompalanıp kullanılmasının yeterli olduğunu kullanıma da bir gün ara verirsem cildimin düzeleceğini söyledi.
Gerçekten de ertesi sabaha birşey kalmadı.İşte bu süreçte ürüne devam edip etmemek de tereddütde kaldım.
Ürün inanılmaz yoğun bir kokuya sahip, bir pompa sürseniz bile cildinizde hafif yandığını hissediyorsunuz.
Ve sanırım setin içinde de en sevdiğim iki üründen birisi de bu oldu.Çünkü gerçekten de cildime sağladığı yararları özellikle 2. haftanın sonunda görmeye başladım.Sivilce oluşmadığı gibi cildimde ki yanak kısımlarındaki gözeneklere iyi geldiğini gözlemledim.Her zaman ürünleri fiyat/performans açısından değerlendirdiğim için 50 ml'lik ürünün şu anki  satış fiyatını  hakettiğini düşünüyorum.Çünkü cilt bakımında pahalı markalarda kullandığım için meşhur X markasından daha verimli bir sonuç elde ediyorsunuz.





Zeghy Göz Çevresi Kremi

Formülünün sırrı, özel ekstrakt organik bileşenlerimiz olan ZGA® extract ürünümüzde saklıdır. Bu organik ekstrakt, histolojik ve dermatolojik olarak test edilmiştir. Bu eşsiz formülümüz, cildin doğal yenilenme sürecini destekler ve doğal cilt tamirini hızlandırır.
Zeghy Canlandırıcı Göz Çevresi Kremi, gözlerinizin çevresindeki ince çizgileri ve kırışıklıkları azaltır. Şişlikler azaltılır. Bu kremin, yorgun görünen ciltler üzerinde olumlu bir etkisi bulunmaktadır. Sadece 14 gün içerisinde, cildiniz genç ve taze bir görünüm kazanacaktır. Ayrıca, cildiniz, aloe vera, bademyağı ve kalendula yağıyla nemlendirilir.


Göz kremi benim için gerçekten çok hassas bir konu. Çizgiler var olmadan geciktirmeyi doğru ürünlerle sağlayabildiğiniz gibi , var olanları da hafifletmek kesinlikle kullandığınız ürüne bağlı. X pahalı markasının dışında hayatımda işe yarayan şu göz kremi Türkiye'den çekilince istediğim ürünü bulamamıştım.Evet bu göz kremini yine yeniden alacağım ve kesinlikle memnun kaldığım favori ürünüm oldu.İçerisinin yoğunluğu çok az uygulamama rağmen hafif gözlerimi yaksa da gözle görülür etkileri için değer diyorum.15 ml'lik göz kremin  fiyatı kesinlikle değer olduğunu düşünüyorum.

Genel olarak özetlersem yaşıma ve cildime uygun ve sonuç aldığım bir seri oldu.Dediğim gibi cilt ürünlerini kombin uygulamak her zaman daha güzel sonuçlar verir.Ve bir dikkat etmeniz gereken şey yaşınıza uygun ürünler seçmek ve içeriklerine dikkat etmek.









Benzer Yazılar

4 yorum

  1. ben gece bakım kreminin kullanmayı düşünüyorum yüzümde aktif sivilceler var ve kızarıklığım olup, pütür pütür dökülüyor. ürünü tavsiye eder misiniz? evet mutlaka kesin kullanın tavsiyesinde bulunabilir misiniz

    YanıtlaSil
  2. Bende yoğun cilt lekeleri var yani çil hangi ürün kullanmamıştır gerekir acaba kesin çözün için

    YanıtlaSil
  3. Benim yüzümde derin hamilelik lekeleri ve hafif cillerim var acaba hangi kremi kullanmam gerekir fiyatı ne kadar

    YanıtlaSil
  4. Oglumun dizinde ve direklerinde vitiligo oldu 2yildir.gecmiyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook