manikür

Sephora'da Yapılan Sally Hansen Acil Tırnak Bakım Servisi

15:10

Herkese Merhabaaa,
Tırnaklarım konusunda malesef çok şanslı biri değilim.Bu yüzden çoğu ürünü alıp denememe rağmen ne güçlendirebilmişimdir nede uzatabilmişimdir.Bayram öncesi Tunalı'daki Sephoraya uğradığımda manikür servisinin başladığını sölemişlerdi.Özge Hanım tırnağı kesmeden , Sally Hansen'in ürünleriyle manikür yapıldığını ve düzenli devam edildiğinde manikür yapma işlemenin bir daha ihtiyaç kalmayacağından bahsetmişti.Bugün ilk manikürüme başladık.Ve Özge Hanımdan o kadar çok şey öğrendim ki.Bunları sizinle de paylaşmak istedim.

İlk manikür seansında oldu ki ufak tefek şeytan tırnak etleriniz  var ise pense ile alınıyor.Bundan sonraki işlemlerde asla tırnak etleri kesilmiyor.İşlem boyunca  kullanılan ürünler Sally Hansen. Özel bir jel ile tırnak etleri itilip, yumuşayıp alınılıyor.Avrupa'da çok yaygın olan bir sistem.Ve Türkiye'de de yakın  zamanda yasa çıkıp tırnak eti kesme işlemi yasaklanıcakmış (Özge Hanım dedi :) Yaklaşık en az 4 kez bu şekilde manikürünüzünü yaptırdıktan sonra ürünleri alıp kendiniz devam edebiliyormuşsunuz.Ve en sıkı haber ise burası 7 ay sonra kesinlikle tırnaklarına manikür işlemi diye bir şey kalmıyor.Tamamen kurtuluyorsunuz.
Deneyip görücez :) Tırnaklarım kat kat soyulduğu içinde özel bir ürününü aldım.Denedikten sonra yorumlayıp yazısını yazıcam mutlaka.
Son olarak ben Sally Hansen'in çok ürününü denedim ama bugün anladım ki gerçekten ürünü nasıl kullanılır,hangisi tam olarak neyi karşılar kısmını çözememişim.Özge Hanım işinde gerçekten çok başarılı.Ürünler hakkında size usanmadan, bıkmadan cevap veriyor.Ankara'da Tunalı ve Panora mağazalarında bu servis mevcut.Yolunuz Tunalı'ya düşerse manikürünüz için bir şans verin derim.
Sevgilerle..

Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook