elidor

Biten Ürünler-ELİDOR Keratinology Express Bakım Kremi ve SELECTİVE Ammino Keratin Saç Maskesi

10:29

Bugün  bitirdiğim 2 saç ürünününü tanıtacağım.



İlk olarak Elidor Keratin serisinden başlayalım.Saçlarım işlem gördüğü için saç yapılandırma adına ürün arayışındayken bu ürünü de denemek istedim.Ürün yoğun yıpranmış saçlar için yeniden yapılandırıcı bir bakım vaaat ediyor.Aslında bu tarz ürünlerin bir defada sonuç beklemek olmaz ama ben çokta ahım şahım bir fark göremedim.Ürün yumuşatması açısından başarılı.Bir de tasarımını bana göre biraz değiştirmeleri lazım.Çünkü sonlara doğru geldiğinde içinde ki ürünü çıkarmak için zorlanıyorsunuz.Bir daha alacağımı pek sanmıyorum.


Bir diğer ürünümüz ise Selective Ammino Keratin Maskesi.Bu ürüne gerçekten bayıldım.Kesinlikle çok başarılı.Selective markası aslında şimdi adını hatırlayamadığım iyi bir markanın müdaili olarak anılıyor ( nedense bir türlü gelmedi aklıma çok özür:) Ürünün arkasında Kılcal Damarları Koruyucu Maske olarak yazıyor.Ama ben alırken satıcı bunu yıpranan saçım için verdi.Gerçekten çok başarılı bir ürün.Üstelik 300 ml olduğu içinde bereketli.Kendisi bir daha alacaklarımın arasında :)


Sorularınız olursa ben burdayım :) Herkese saygılar sevgilerr :)

Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook