bobbi brown

Bobbi Brown Long-Wear Even Finish Compact Foundation-Oil free

17:28

Şu ana kadar fondöten yazısı hiç yazmadım.Ama bu yazıyı yürekten yazdığımı anlamanız için kısaca hangi markaların fondötenlerini kullandığımı söylemek istiyorum.Gerek kendim için gerekse gelin-özel gün makyajları için çoğu markanın çeşitli fondötenlerini kullandım.M.A.C ,Kryolan,Estee Lauder,Chanel, ID Bare minerals vs vs liste uzar gider.Bobbi amcamın ürünlerinin kalitesini bilmeme rağmen nedense şu ana kadar hiçbir fondötenini kullanmamıştım.
Bütün samimiyetimle söylüyorum hayatımın fondötenini bulmuş durumdayım.


Çok özel bir durum olmadıkça fondöten kullanmayı çok seven biri değilim. Ama bu fondöteni aldığımdan beri kendisiyle ayrılmaz ikili olduk :)

Şimdi diyorsunuz ki -Nedir bu kadar seni cezbeden? -Nasıl bir fondötenmiş bu yahu? dediğinizi duyar gibiyim.Hemen size açıklamaya başlıyorum.

Öncelikle ürünün kendi açıklamalarına yer vermek istiyorum:
 

Ürün İçeriği:
Karma ve yağlı ciltler için SPF15 korumalı fondöten

Ürün Araştırma Sonucu:
Octinoxate ve Octisalate UVB ışınlarını engellemeye yarar, ışık kırıcı özelliği olan partiküller sayesinde ince ve kuru çizgilerin görünümünü engeller, yağsız bir nemlendirici olan Lesitin cildin su ihtiyacını giderir, silis taneleri yüzeydeki fazla yağı emer, Alpha Bisabolol cildin kızarıklığını alır; lavanta, portakal, kişniş ve uçucu yağlar cilde hoş bir koku verir.

Bir defa ürün cildinizle tamamen bütünleşiyor.Zaten Bobbi amcamın felsefesi ten renginin uyumuyla kadının doğal güzelliğini vurgulamak. Fondöten cildinizde yokmuş gibi duruyor.Ve Bobbi makyaj artistlerin size en uygun rengi seçmek için deneyerek ışıkta,gölgede bakıp birlikte karar veriyorsunuz.Bu gerçekten çok önemli.Çünkü bir fondöten asla bilekte denenerek alınmaz.


Ürün çok hafif ve gün boyu kalıcılığı konusundaki performansına hayran kaldım.Karma ve yağlı ciltlere uygun olan bu fondöten aynı zamanda SPF 15 korumak faktörüde içeriyor.Kendi içinde aynası ve süngeri mevcut.Renk yukarıda biraz koyu çıkmış ama aşağıdaki resimde daha güzel çıkmış.



Benim rengim Beige.Gerçekten kendime neden bu kadar geç kaldığım için kızıyorum.Bana hangi fondöteni almamızı önerirsiniz diye sorduklarında  artık gönül rahatlığı ile cevap verebileceğim bir ürün.Daha önce ürün satın alma konusunda da belirttiğim gibi fondöten alırken bir kere alın ama düzgün,doğru bir ürün alın diye belirtmiştim.Eğer bir fondöten arayışı içindeyseniz Bobbi amcamın ürünlerine şans verin derim.En azından gidip deneyip görün. O zaman beni daha iyi anlıcaksınız :)

Sevgilerimle ...







Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook