Yeni dostluklar..Madame Kokoş

23:13

Nerden başlasam yazıya diye düşünüp duruyorum :) Bildiğiniz gibi yaptığım çekiliş sonuçlarını geçen gün açıkladım.Ve 1.seçenek talihlisi Madame Kokoş ile iletişime geçtik.Kendisi Ankara'da ve blog sahibesi şirin mi şirin biri çıktı.Onun fikriyle hediyeyi kargolamak yerine elden teslim etmek hemde tanışmış olalım dedik.İyi ki de öyle yapmışız :)

Gerçekten kendisini çok sevdim.Kendisi o kadar ince düşünceli ki bana hediye getirmiş.
Çok fazla zamanımız olmadığı için sohbete doyamadık.Ama en kısa sürede tekrar görüşmek üzere sözleştik..Blog dünyasına girdiğimden beri gerçekten güzel kalpli insanlara denk geldim ve umarım bu hep böyle gider..
Her ne kadar benim Sevgili Derya arkadaşım sade kahvemizi ,şekerli türk kahvesi olarak bize getirsede :) gerçekten çok güzeldi.Ama bu sefer işimi sağlama alıp kahveleri ben alıcam :)

Sevgilerle...

Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook