yves rocher

YVES ROCHER-Gençleştirici Yenileyici El ve Tırnak Kremi

00:41

Son 1 seneye kadar çok fazla el kremi kullanan biri değildim.Ama artık yavaş yavaş kullanmaya başladım.İndirim zamanındayken bu kremi almıştım.

Kokuya karşı bir hassasiyetim vardır her zaman.Krem sürerken de malesef koklayarak alan biriyim :)Ama bu ürünün hem kokusu güzel hem de yumuşaklığı.

Ürünün kendi sitesindeki açıklaması aynen şöyle Hem elleriniz hem tırnaklarınıza ideal bir günlük bakım sunun; onları nemlendirin, pürüzsüzleştirin ve ışıldatın.
Güçlendirici Provitamin B5 ve yatıştırıcı, koruyucu, yapılandırıcı özelliğe sahip Organik Arnika içeren formülü ile ellerinizi yoğun ve kalıcı bir şekilde nemlendirir.
Hızlı emilen dokusu ile pratik bir kullanım sunar.

Kremim çok az kaldı.Memnun kaldım ama başka ürünlerini de denemek istiyorum.Bu sefer kış mevsimide yaklaştığı için Soğuğa karşı onarıcı konsantre el kremi olanını almayı düşünüyorum.
Bu ürünü deneyen var mı  acaba ?


Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook