denediklerim

Yves Rocher Kirpik Kıvırıcı Yoğun Hacim Maskara-Volume Vertige

23:53

Yves Rocher'ın bu maskarasının  reklamını görmediğimiz yer yok sanırım.Ama şu ana kadar kullanan hiç kimseye denk gelmedim.En son ki Yves Rocher alışverişimde ya bu kadar reklamı var neden fırsat vermiyorum bu rimele dedim ve aldım :)




Yves Rocher'in sitesinde ürün hakkında ne demiş önce ona bakalım:

Baş döndüren hacim ve kirpik besleyen bakım birarada Baş döndüren bir bakış için yoğun hacimli kirpikler.Brezilya Palmiyesinden elde edilen balmumuyla yaratılmış özel formülü kirpikleri tek tek yakalar ve Akasya Reçinesi ile onlara 12 saat kalıcı sıradışı bir hacim verir.Kirpikleri Badem Proteini ile besler, onları ağırlaştırmaz ve dökülmelerini önler.Yves Rocher’ye patentli röşarjlı özel fırçası ile daha ilk uygulamada kirpiklere maksimum hacim verir. Fırçasında bulunan deposu sayesinde fırça tüpten ilk çıkarıldığı anda maksimum hacim için gerekli ürün dozunun fırçada bulundurulmasını sağlar.




Maskaranın fırçası kesinlikle diğer rimellerden farklı.Siyahlığı ve yoğunluğu gerçekten başarılı.Kiss'ten sonra tek başına kullanabileceğim nadir rimel arasına girdi.Ama esas beni kalbimden vuran kısım vaad ettiği herşeyi yerine getirmesi.

Rimelsiz

2 kat sürülmüş hali

 3 kat sürülmüş hali

Kesinlikle verilen parayı sonuna kadar hak ediyor.Neden bu zamana kadar almakta geç kalmışım dedim.Favori rimelim oldu.

Bir daha alırmıyım ? Kesinlikle Evet

Sevgilerle...












Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook