bitki lifli yüz süngeri

Konjac Sponge - Bitki Lifli Yüz Süngeri

23:53

Cilt bakımının önemini sanırım bilmeyen yoktur.Piyasada çeşitli yüz temizleme süngeri var ama Konjac'ın bu süngeri bitki lifli ve %100 doğal.O yüzden belirtmek isterim ki diğer süngerle kıyaslayabileceğimiz bir ürün değil.

Ürün Kore'de bulunan Jeju adasında üretiliyor.Bu adanın özelliği dünyanın en saf ve temiz suları barındırması.Konjac bitkisinin %97 sini su % 3 Glucomannan içeriyor. Bitki yontulanıp ,yüksek ısılarda kalıplarla pişirilip, cilt tiplerine göre Fransız killeriyle harmanlanıyor.
 Tam 7 çeşit tip Konjac süngeri var.

Konjac Pure Sponge -100% Saf Natural Konjac- Tüm Cilt tiplere Bu ürün aşırı hassas ve egzamalı ciltler tercih edebilir.
Konjac Green clay – Fransız Yeşil Kil –Yağlı ve Karma ciltler için
Konjac Red clay-Fransız Kırmızı Kil- Kuru ve Olgun ciltlere
Konjac Pink clay-Fransız Pembe Kil  -Yorgun ve yıpranmış ciltlere
Konjac Charcoal-Bambu Kömürü – Genç, yağlı ve sivilceli ciltlere
Saf Konjac Bebek Süngeri -Yuvarlak- Yeni doğan bebekler için
Saf Konjac Bebek Süngeri -Dikdörtgen-   Çocuklar için


Ben Harvey'e gittiğimde Yeşil Fransız Kil olanını alıcaktım ama malesef o kalmayınca Pembe olanını  aldım. (Yorgun ve yıpranmış cilt tipi )

Paketinden  çıktığında karşımıza nemli olarak çıksada ilk kullanımından önce mutlaka  ılık su ile şeklini bozmadan yıkamak lazım.2-3 dakikalık dairesel hareketlerle yüzümüzü yaptıktan sonra tekrar ılık suda tutarak ip kısmından asarak kurumaya asıyoruz.


İlk kullandığım zamanlarda açıkcası  bana bir artısı olmadığını düşünüyordum.Ama zamanla şunu farkettim ki yüzümü süngerle temizlediğim zamanlar ardından kullandığım nemlendiricileri daha iyi emdiğini farkettim.Ve özellikle yorgun olduğum zamanlardaki cildimi canlandırdığını hissettim.Kendisiyle ilk başta anlaşamasakta şu an gayet mutlu mesut yaşıyoruz.Ama hala aklım Fransız killi olanında :)




Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook