denediklerim

Saçı Hızlı Uzatan - Yıpranmış Saçlar için Sığır İliği Maskesi

23:13

Başlıktaki sığır iliği yazısını görünce yüzünüzdeki ifadeyi tahmin edebiliyorum.Ama durun sakin olun :) İnanın ilk , bende olmak üzere ve kime sölediysem herkesin tepkisi aynı oldu.Ama saçınızın hızlı uzayacağını, yıpranmış saçlarınızı onaracağını ve hatta  saçlarınızdaki dökülmeyi durdurcağını söylesem ? Bu yazıyı yazmak için yaklaşık 1.5 - 2 aydır bekliyorum.Çünkü deneyip emin olmak, hatta kendimle yetmediği gibi arkadaşıma da uygulayıp net sonuca varmak istedim.Ve evet gerçekten işe yarıyor.Çok zahmetli gibi gözüksede inanın hiç öyle değil.Ben lafı uzatmadan önce gerekli malzemeleri yazayım sonrasında da tarife geçeyim  ( kendimi bir an pasta tarifi veriyomuş gibi hissettim :)

Malzemeler:
Bir dananın iliği
Çam terebentin- Çörek otu- Isırgan Tohumu-Menekşe Yağı ( Eğer kokudan rahatsız olucağınızı düşünüyorsanız Lavanta yağıda ekleyebilirsiniz- ama benim gibi kokuya hassas olan biri bile gerçekten buna gerek duymadı - :)
Bemiks-Kompoze Ampul
Bepanthen Ampul
Evigen Ampul

Öncelikle dana iliğimizi bir çay bardağına koyup benmari usulu eritmeye başlıyoruz.



 Dana iliğimiz eridikten sonra  fincanın içinde çıkarıp biraz soğumasını bekliyoruz.


Daha sonrasında bardağın içine  yağlarımızdan birer çay kaşığı ekliyoruz.



Daha sonrasında da ampullerden ekliyoruz.


 Vee hepsini ekleyip karıştırdıktan sonra ortaya  şöle bir sonuç ortaya çıkıyor.


İster istemez dana iliklerinin hepsi tam erimiyor bunun için blenderdan geçirebilirsiniz ,ama yok ben rahatsız olmam yıkarken iyice yıkar temizlerim diyorsanızda bu şekilde de kullanabilirsiniz.Bu tamamen size kalmış bir durum. Daha sonrasında yağ karışımını diplerden masaj yapmaya  başlayarak uçlara kadar yediriyoruz.Ve sera streçle saçımızı sarıp en az 2-3 saat bekliyoruz.Haftada yapabiliyorsanız 2 kez yapmanızı tavsiye ederim .İnternette bu bakımla ilgili çok fazla yazı var.Benim uyguladığım şekil bu.Sonuç olarak emin olduğum ; kesinlikle saç dökülmesine iyi geldiği, saça parlaklık verdiği,saçtaki yıpranmaları onardığı ve saçın hızlı uzamasını sağladır.

Sevgilerimle..

















Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook