balm makyaj paleti

Balm Voyage Makeup Palette

07:35

Yılbaşına yaklaştığımız şu günlerde ağırlığı  makyaj ürünlerini tanıtmaya verdim.Çünkü Yılbaşı dolayısıyla yapılan indirimlerden yararlanmak isteyenler olur düşüncesindeyim :) Yakın bir zamanda Gratis'e gelen Balm Voyage Seti yaklaşık 1 hafta önce elime ulaştı.Setin  üstündeki İstanbul  resmini görmek beni ayrıca çok  gururlandırdı... ( Ayrıca yazının sonunda sizi bir sürpriz bekliyor :)



Arka kısmında içindeki ürünlerin içerikleri ve farların tanıtımı var.


Kapağını açtığımız da bizi bekleyen güzelliklerle karşılaşıyoruz :) Sette  16 adet far ve 3 adet ruj var. Farların karışık şekilde  mat ve ışıltılı olmaları güzel bir avantaj olmuş.


İçinde aynası da mevcut.


Yemedim içmedim :P Anita Vacation kimdir diye google amcama sordum.Karşıma turizm acentası ile bir oyun karakteri geldi :)

Alt kısmında eğlenceli bir şekilde  farların 4'lü olarak kullanım önerisi vermiş.


Sıra geldi paletimizi incelemeye...



Farlar gördüğünüz gibi harf ve numara ile kodlandırılmış. Ben kısa ve öz şeylerden hoşlandığım için  bu olayı sevdim.


Farları koluma sürerken tersten başlamışım :)
Sırasıyla D4-C4-B4-A4

Bu sıradaki farların hepsi ışıltılı.Ama nedense D4 'ün rengini bir türlü yakalayamadım:/ Aslında koyu askeri yeşil .


A3-B3-C3-D3

Bu far sırasında da 2 'si mat ve 2'si ışıltılı..D3'ün ışıltısı ayrıca hoşuma gitti.


Bu kısımda ki farlar daha canlı renklerden oluşuyor.Evet evet  o B2 ve C2 yi görüdüğümde kalp atışlarımın hızlandığı doğrudur :)




A2-B2-C2-D2

Milyon tane yeşil-turkuaz tonlarında farım var genede gözüm ilk o renklere kayar .Ama mat turkuaz farım ilk kez oldu.Bu sıradaki A2'nin mor tonu gerçekten tam istediğim tonda.Çünkü mor rengin yoğun olmasından hoşlanan biri değilim.B2 de çok tatlı bir renk.Hepsi çok güzel ayırım yapamıyorum :):):):)



A1-B1-C1-D1

Bu sıradaki ilk gözüme çarpan renk A1 .Gül kurusu rengini oldum olası hep sevmişimdir.B1 ve C1 mat farlar.


Rujlardaki isimler konsepte uygun :)



Second Officier-First Officier-Captain

İlk gördüğümde - rujların rengi güzel ama kesin kalıcı değildir- diye düşündüm açıkcası.Ama gerçekten beni bu palette şaşırtan kısım burası oldu.Kalıcılık performansları fena değil.En azından hemen uçup gitmiyor.Bu yüzden bu kısıma benden yıldızlı 5 :)

Bu setle yaptığım makyaj örneği.



Gözlerimin iç kısmına  D2-A1 orta kısmına D3 sürdüm.Çukur (crease) kısmınada B4 uyguladım.Ve son olarakta kirpik diplerime de D4 sürdüm.Kaş altlarına da hafifçe  B1 sürdüm. Ve birbirlerine geçişi sağladım.Ruj olarakta Captain sürdüm.



Sizin  bakış açınızla sol tarafa bazlı sağ tarafada bazsız uygulama yaptım.
Ve  gün sonunda 2 tarafta gayet kalıcıydı.Hatta bazlı olan kısım çok hafif dağıldı bile diyebilirim.

Bu sette  hoşuma gitmeyen tek şey mat farların sürerken tozutması oldu.Bir farın tozutmasından hoşlanmıyorum.

Ama onun  dışında kesinlikle 10 üzerinden 9 verdiğim bir set !


Gelelim süprizimize :)

Sizden istediğim bu yazının altına bu set hakkındaki düşünceleriniz ve Balm'ın en çok severek kullandığınız/ kullanmak istediğiniz ürünü yazmanız.Şanslı 1 kişi Balm'dan harika bir ürün kazanıcak :) Ne olduğunu söylemiyorum,çünkü adı üstünden SÜPRİZ :) 

Bazen yorumlarınıza sistemden dolayı cevap veremiyorum, bu yüzden lütfen yanlış anlamayın.Ulaşabildiklerime ulaşmaya çalışıyorum.Ulaşamadıklarım ise lütfen bana iletişim bölümünden mesaj atsınlar .

Sevgilerimle...
























Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook