Aydınlatıcı

H&M Highlighter For Face And Body -Aydınlatıcı

00:08

H&M ile aramızda adını koyamadığım bir aşk var :) Özellikle kozmetik ürünleri beni kendine çekme konusunda gerçekten çok başarılı.Far paletiyle beraber aldığım bu aydınlatıcı beni inanılmaz şaşırttı.




Aydınlatıcı hem yüz hemde vucüt için.Kalıcığı ,parıltısı gerçekten fiyat performansına göre çok başarılı.Aynı zamanda kutusunun zarifliği ayrı bir artı puan aldı benden.




Farlarında hayal kırıklığına uğrasamda aydınlatıcısını çok sevdim.Bunu çok sevdiğim bir arkadaşım için almıştım.Gerçekten başarılı bulduğum için aynısında kendime de aldım.

Kafanızda daha net oluşması için,normal ve güneş ışığında görüntüyü yakalamaya çalıştım.






Eğer bir aydınlatıcınız yok ise gözü kapalı tavsiye edebilceğim bir ürün .


Sevgilerimle.









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook