bulutgölgesi

Meleğim Olur musun? Yeni İyilik Hareketi

20:53



Mümkün olduğunca sosyal sorumluluk projelerine elimden geldiğince destek olmaya çalışıyorum.Hele ki söz konusu çocuklar olursa gözyaşlarıma hakim olamıyorum.Meleğim Olur musun ? yazısını sevgili Shemellon 'un sayfasında denk geldim.Zaten kendisinin insani duygulara sahip olan ve yeryüzünde insan kılığına girmiş bir melek olarak görüyorum.Ama esas projenin sahibi Bulut Gölgesi Kendisine mesaj attım ama cevabını sabredip beklemeden hemen bloğumda yayınlamaya karar verdim. Proje ile ilgili yazı ve açıklamayı Tülin hanım sayfasında yazmış.Ama genel olarak açıklamam gerekirse Yılbaşında verilmek üzere ; 
bazıları hastanede tedavi gören çocuklara, bazıları huzur 

evlerindeki yaşlılara, bazıları engelli dostlara  hediye 
paketleri.(16 Aralık'a kadar ) Kendisi, benim de her zaman dediğim bir sözü yazısında da belirterek  ''Okyanus olamayız belki ama onun engininde bir damla olabiliriz '' deyip en azından bu yazıyı sosyal medyada paylaşmanızı diliyorum..

Sevgilerimle...

Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook