makyaj

NARS Guy Bourdin Lip Pencil Seti

19:34

Karşınızda Nars'ın bir diğer Yılbaşına özel çıkardığı Guy Bourdin Lip Pencil Seti.Genel anlamda rujlarda çok aram yoktur ama mesleğim gereği zaten oldukça ruja sahibim.Ama bu seti sadece kendime aldım :) 





İçinde 5 adet lip pencil mevcut.Ve birde çok tatlı bir makyaj çantası 

Rujları dudağıma sürmeden önce koluma sürdüm ki daha net renkleri anlayabilesiniz diye.Çünkü herkesin dudak rengi farklı ve bu yüzden herkeste farklı durur.


Buda normal oda ışığında çekilmiş hali.

Tek tek renkleri ve adlarını görelim bakalım.

İlk sırada Sex Machine adını verdikleri rujumuz var.Yapısı mat bu yüzden bu sette en favori rujum bu oldu.



Bir diğer rujumuz Dolce Vita. Bu rujumuzda  mat  ve 2. favorimde bu.Aslında hepsi favorim ama nedense bir sıralamaya sokasım geldi :):):) Bu arada mat olmalarına rağmen nemlendirme özelliklerine sahip o yüzden benden + puan aldılar .





Bir diğeri Never Say Never .Gerçekten rujun rengine bakıp asla ben bunu kullanmam dedim ama dudağıma sürdüğümde  gayet de doğal durduğunu gördüm.O zaman napıyormuşuz  asla asla demiyormuşuz :)



Setin içinde tek parlaklık içeren bu rujumuzun adı New Lover.Rengini daha iyi algılayabilmeniz için güneş ışığında çektim.



Ve setimiz içinde ki son rujumuz Cruella. Mat kırmızı bir ruj.Kendime kırmızı ruju pek yakıştıramasam da sizin için sürdüm ama hoşuma gitti.



Ben hepsini çok sevdim.Gerçekten kaçırmamanız ve makyaj çantanızda olması gereken bir set olduğunu düşünüyorum.


Sevgilerimle..



























Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook