Yeni Yılınız Kutlu Olsun Hoşgeldin 2014 !!!

18:47



Günler o kadar çabuk geçiyor ki ne ara sene bitti yeni yıla giriyoruz hiç anlamıyorum.Aslında nasıl bir yeni yıl yazısı yazacağımı bilmiyorum.Çünkü bugün aldığım hem güzel hem şaşırtıcı hemde hüzünlü haberlerden dolayı karmakarışığım.Herşeyin başı sağlık ! O yüzden Herkese sağlıklı bir hayat diliyorum.Git gide bozulan dünyada insanlarımızda yeni doğmuş çocuk masumiyeti diliyorum.Ülkemi daha aydınlık, adaletli refah içinde görmeyi diliyorum.Paylaşmayı bilen, içinde kötü niyet olmadan , çıkarsızca , birlikte kah gülüp kah ağlayabileceğiniz dostlarımızın olmasını diliyorum.Sevdiklerinizle huzuru , mutluluğu hissedip yaşayın.2013'te kalsın kötü anılarınız,şansızlıklarınız,hatalarınız..2014 en güzel yılınız olsun...


Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook