Kazak Havası TAG

10:00

Herkese Merhaba ;

Bu sefer  değişik bir Kazak Tag'i ile  karşınızdayım :) Instagram'da yeni tanıştığım çok cici Hayatın Melodisi Bloğu'nun Sahibi Asena benide dahil etmiş.Hastalık dönemimde ilgilenemedim o yüzden çok özür diliyorum ve hemen sorulara geçiyorumm :)

1) Kış deyince aklına ne geliyor ?

- Kat kat giyinmek, kar yağdığında kardan kadın yapmak :), en sevdiğim kış aksesuarları olan bere ,eldivenleri giymek,kestane yiyebilmek ve kış hastalıklarına maruz kalmak.

2) Favori kış aksesuarın nedir ?

-Kesinlikle bere ve eldivenlerim.Bu sene ki favorim bunlar :)


3) Çay mı , Kahve mi , Salep mi ?

-Hmm valla hepsi desem olmaz mı :) Ama en çok Türk Kahvesi fark atar .

4) Favori kış mumun ?

-Valla bu sene Madame Coco'dan aldığım Marilyn Monroe 'su favorim. Şiddetle denemenizi tavsiye ediyorum.


5) Kırmızı ruj mu , Eyeliner mı ?

-Kesinlikle Eyeliner !
Bu ara bu 3'üne dadanmış durumdayım .


6) En sevdiğin Kırmızı ruj ?

-Çok kırmızı ruju seven biri değilim .Ama Sephora'dan  aldığım ruju çok severek kullanıyorum.Rujum hem ıslak görünüme sahip hemde oldukça nem veriyor.




7) En çok giyidiğin kazak ?

-Kesinlikle resimdeki kazağım.Boşuna Fransızca bölümünde değilim dimi :)


8) En son aldığın kazak ?

-Bu kış aşk yaşadığım kazak :) İlk görüşte vuruldum.


9) Çocukluğundan kalan bir kış anını bizimle paylaş :)

-Çocukken kışla ilgili aklıma gelen anım; evimizin önünde yokuş vardı.Mahallede ki büyük çocuklar tahtalardan kızak yapıp kayıyorlardı.Bende kaymak istedim ama vermediler.Napsam napsam derken evden çaktırmadan leğen kaçırıp götürdüm.Bindim leğene sonra bir baktım ki  gözümü hastanede açtım :) Çok fena kayıp düşüp bayılmışım :)

10) Favori kış ojen ?

-Bu sene kesinlikle Essence'in bu ojesi oldu .


11) Kısa bot mu uzun bot mu ?

-Kesinlikle kısa ve orta boy bot.Zaten uzun bot benim tipime uygun değil.Uzun bot kesinlikle uzun bacaklılara yakışıyor!

12) Favori Kış parfümün ?

- Kesinlikle Loewe Quizas !


13) Favori kış makyaj ürünün ?

-Şüphesiz Naked2 paletim.



14) Favori kış cilt bakım ürünün ?

-Cilt bakım ürünlerinin hepsi benim için önemlidir.Ama dudaklarım çok kuruduğu için Forever'in Aloe Vera Jojobo 'lı lip stick'i benim canım ciğerim!


 15) Kış mı, Yaz mı ?

-Kesinlikle İlkbahar veya Sonbahar !

Umarım becerebilmişimdir.Bunu okuyan herkesi bende Tagliyorum.Asena 'ya burdan bir kez daha teşekkür ediyorum.Ayrıca severek takip ettiğim  Deniz'in başlattığı bu tag'de yer almak beni ayrıca sevindirdi.

Herkese kucak dolusu Sevgiler...




















Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook