MAC Magnetic Nude Collection & Huggable Lipcolour

06:31

Herkese Merhaba;
Mac'in Bahar sezonu için piyasaya sürdüğü Magnetic Nude kolleksiyonu raflarda 17 Ocak'tan itibaren yer almaya başladı.Ve aynı zamanda da Asya trendlerinden esinlenerek yaratılmış yeni formülle  6 saate kadar kalıcılığını ve parlaklığını koruduğunu iddaa eden 12 renk ton seçeneğiyle Huggable rujlarını da satışa sundu.Uzun ve görselliği bol bir yazı olacağından lafı çok uzatmadan ilk Magnetic Nude kolleksiyonundan başlıyorum.Başlamadan önce Ankara'lı takipçilerim için bir duyurum var. 23 Ocak 2014'te Mac'te  şanslı bir takipçime profosyonel makyaj uygulaması yapılıp,yüzüne nasıl bir makyaj yapması gerektiği hakkında tüyolar verilicek.Aynı zamanda da yüzüne uygulanan süpriz bir MAC ürününün sahibi olucak.Yapmanız gereken tek şey  20 Ocak 2014 akşamına kadar bana mail atmanız.Lütfen katılmadan önce o tarihte uygun olup olmadığınızı kontrol ediniz ki başkalarının hakkı yenilmesin.



 Magnetic Nude kolleksiyonu yeni ürünler gerçek makyaj sloganıyla 4 çeşit ruj  5 lip gloss 3 farklı tonda aydınlatıcı ve 3 allık 1  rimel 5 far  3 eyeliner ve 2 farklı fırçasıyla karşımıza çıkıyor.Kolleksiyon doğal ama manyetik bir görünüm vaad ediyor.

Önce rujlarımızdan başlayalım.Rujların yapısı oldukça yumuşak , kremsi ve hafif.Kalıcılık konusunda bana uygulanan makyajda 3 saat dudağımda kaldığını gördüm.Başka ruj için denemek için malesef çıkardığım için daha fazla kalırmıydı bilmiyorum .

Close Contac rengi tam bir açık nude rengi.Aşağıdaki fotoğraftaki ilk olan renk.


Diğerinden bir tık daha koyu olan nude diğer rujumuz ise Sensual Sparks


Bu 2 nude rujun dışında diğer kalan renklerimiz koyu kahve-kızıl ve pembe tonlarını barındırıyor.
 Normalde  koyu renk rujları kendim için çok sevmez iken Carnal Instinct rengine bayıldım.İçinde çok doğal duran ışıltılar var.Aşağıdaki kolleksiyon makyajımda ilk Carnal Instinct daha sonrasında da  altta ki ruj Morning Rose uygulandı.

Tabiki pembe tonları hastası olan ben bu rujada bayıldım.Cremesheen Morning Rose çok tatlı bir pembeye sahip.

Rujlardan sonra Opulash rimelimize gelelim.

Daha yoğun ve doygun bir siyahı olduğunu iddaa eden bu rimelimiz ilk başta klasik bir rimelmiş gibi gözüksede sürüldüğünde gerçektende başarlı bir sonuç veriyor.


3 adet farklı tondaki Extra Dimension Skinfinish 'lerin yapısı likit -toz yapıda bir aydınlatıcı.Kremsi ve gerçekten de likit yapıya yakın .10 saate kadar kalıcılık iddaları var.
İlk olarak en açıkları olan Superb 'ten başlayalım.

Görünüşte çok parlakmış gibi duruyor olsa da uyguladığınızda hafif ışıltılar veren güzel bir aydınlatıcı.


Bir diğeri olan Fairly Precious ise diğerinden çok hafif bir tık koyu .

Ve sonuncusu olan Magnetic Appeal benim içlerinde en sevdiğim oldu.

Allıklarımızdan ilk olarak At Dusk ile başlayalım .Bu allığımız çok açık pembe tonlarını barındırıyor.

Bir diğeri olan  Autoerotique ise çok tatlı pembe renginde .


Ve sonuncusu olan Pleasure Model ise benim favori allık rengim olan Şeftali-hafif kahve tonlarında.



Farlarımıza gelirsek yapıları  likit-toz ve  ışıltılı tonlarda.Ve 6 saat kalıcılık vaadiyle karşımızı çıkıyor.İlk olarak Silver Dawn'ı inceleyelim.

Kapağına açıp baktığım zaman yeşil-kahve-füme tonlarında gördüğüm  ama farı elime sürdüğüm zaman  içinde altın ışıltılarıda barındıran çok tatlı açık  füme-kahve tonu çıkıyor.

Bir diğer farımız bana uygulanan kolleksiyon makyajında gerçekten çok sevdiğim Amorous Alloy .Zaten adı bile yetiyor :)

 Harika bir kızıl-kahve tonu !

Ve 3. farımız gümüş-platinum renk severlerin hoşuna gideceği Platinum Love.


Adında da anlaşılcağı üzere ışıltılı çok güzel bir gümüş rengi.


4. Farımız olan A Natural Lift ise doğal çok çok hafif pembelik içeren nude tonlarında.


Uygulanan göz makyajımda açık renteki olan bu far gerçekten çok güzel bir nude tonu.

Ve son farımız olan  aşık olduğum favori farım Sweet Heat.



Ama ama rengin güzelliğine bakarmısınız ? Gerçekten Sweet !

Farlarımızdan sonra kolleksiyonumuzun fırçalarına gelelim.Fırçalarımızın bir tarafı naturel ve bir tarafı sentetik kıllardan oluşuyor.Yani aynı fırçada 2 farklı  kılllar var.Ve bence kolleksiyonun en çarpıcı ürünü bu fırçalar. 
 128 Allık Fırçası -235 Göz Fırçası



Sevgili Mac öyle bir kolleksiyon yapmış ki sağolsun yaz yaz bitmiyor :) Şimdi sırada Fluidline'larımız var.İlk olarak Our Secret ile başlayalım.




Our Secret çok tatlı kahve tonu.Gerçekten sevdiğim bir ton oldu.

Bir diğer rengimiz It's Physical.Buna benzer bir farım olduğundan kendimi almamak  için zor tuttuğum bir fluidline .

İçinde mor ışıltıları olan koyu füme rengi.


Ve dayanamayıp aldığım son fluidline'ımız ise Chilled.

Bu rengimiz  yanar dönerli  ve içinde altın tonu barındıran beyaz- pembe .

Bu kolleksiyonu gerçekten sevdim.Yapısı renkleri gerçekten daha güzel.

Huggable Lipcolour  tam 12 farklı tonda kremsi ve parlak renge sahip ruj serisi.


Başta da belirttiğim gibi 6 saat kalıcılık vaad ediyor.

Ben bu kolleksiyondan sizin için 2 renk seçtim.

ilk olarak Commotion renginden başlayalım. 



Ruj koyu gibi gözüksede aslında sürüldüğünde göründüğünden daha açık pembe tonunda.

Bir diğeri ise Out For Passion.



Şeker pembesindeki bu ruj sürüldüğünde ıslak pembe renginde duruyor.

Yeni çıkan MAC Masterclass Brush fırçalarıyla ilgili yazı çok yakında sizlerle olucak.


Aşağıdaki fotoğraflarda bu  kolleksiyonla bana yapılan makyajın resimleri ile  sizleri baş başa bırakıyor ve buradan Tunalı MAC ekibine teşekkürlerimi sunuyorum.







































































Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook