Maybelline

Maybelline Great Lash Lots Of Lashes Mascara

00:49

Herkese Merhaba ;


İlk görüşte hem rengine hemde fırçasına aşık olmuştum bu rimelin.Nasıl da kalbim çarpıyordu :) Tamam ciddi oluyorum ve baştan alıyorum :) Sizlere bu ara gene Türkiye'ye henüz gelmeyen bir Maybelline ürününden bahsedeceğim.Gerçekten pembe rengine ve değişik fırçasına vurularak aldım bu rimeli.



Washable Maskara olması  merakımı daha da uyandırmıştı. En iyi sonuç için  köklerden kirpik diplerine kadar kurumasına izin vermeden istenilen hacimi elde edene kadar  sürülmesi tavsiye edilmiş.Gerçekten kısa sürede kuruyan bir rimel olma ödülüne layık gördüm kendisi.


Yabancı blogger'lardan okuduğum kadarıyla uzun ve karışık kirpiklere uygulanması zor diyorlardı. Gerçekten de bu sorunu yaşadım.


Bence bu rimel kısa kirpiklerin rimeli .Ya da alt kirpik rimeli olarak kullanılabilir. 

Su veya yağsız göz makyaj temizleyicisi ile kolayca çıkması avantaj ama  ilerleyen saatlerde göz altına dökülmesini dezavantaj olarak belirtebilirim.


Malesef çok heves ederek aldığım bu rimel bende hayal kırıklığına uğrattı .Ama dediğim gibi kirpikleri kısa olanlardan da yorum alınırsa bir değerlendirme yapılabilir.Bir daha alırmıyım ? Üzgünüm ...

Sevgilerimle...





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook