Moshmosgarden Hand/Body Cream Shea Lavender

Moshosgarden Hand/Body Cream Shea&Lavender

23:44

Sizlere bugün yakın zamanda tanıştığım ama çok memnun ve mutlu  olduğum Moshosgarden'dan aldığım el/vücut kremini tanıtacağım.Aslında Moshosgarden'la  ilk tanışmam instagram'da  Madammakyaj'ın sayfasında resmini görmemle başladı.Kendisi ile pek sohbetimiz olamadı ama burdan ona teşekkür etmek istiyorum.Moshosgarden ürünleri %  100 saf,doğal bitkisel yağ ve diğer saf bitkisel hammaddelerden oluşuyor.Ve içeriklerinde  Propilen glikoller, parabenler, korucuyu ve renklendirici maddeler barındırmıyor.Bu yüzden ürünlerin ömürleri sınırlı olabiliyor.Ben bir kaç ürün aldım ve aldıklarımın arasından size Shea&Lavanta'lı olan kremi tanıtarak başlamak istedim.



Hepsi o kadar güzeldi ki bi yerden başlamak diyerekten Lavanta'yıda çok sevdiğim için tercihim bu kremden yana oldu.


Lavanta özlü Shea kremi başta eller  olmak üzere dudak, tırnak kısacası tüm vücutta kullanılabiliyor.


İçerik olarak 
organik shea yağı, saf kakao yağı, saf hindistan cevizi yağı, soğuk pres badem yağı, amber, nutmeg, lavanta yağı bulunduruyor.

Azıcık krem bütün elleri yumuşacık yapıyor.Ben gerçekten ba-yıl-dım !


Moshosgarden ' da hoşuma giden başka şeylerden biride paketlemeleri,satın alma ve ürün gönderme sürecinde olan ilgi ve alakaları.Sayfasına mutlaka göz atmanızı isterim.Ve bir şans verip size uygun olan  ürünü aldığınızda  ne demek istediğimi  daha iyi anlıyacağınızı umuyorum.Ayrıca fiyatları gerçekten uygun.Tekrar tekrar burdan Moshosgarden 'a teşekkürlerimi sunuyorum.


Sevgilerimle...





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook