sevgililer günü çekilişi

Sevgililer Günü Çekilişi-Tommy Hilfiger Freedom Erkek EDT

23:00

Herkese Merhaba ;

Sevgililer Günü  için  erkek arkadaşınız veya eşinize özel hediye çekilişi düzenlemek istedim.Aslında bu çekilişi Ocak sonunda yapıcaktım ama  büyük ihtimalle o tarihlerde sağlıkla ilgili durumdan dolayı yapamayacağımı düşünerekten tarihi erkene aldım.




Aranızdan bir talihli kişi Tommy Hilfiger Freedom 30 ml EDT Erkek Parfümüne sahip olucak.Kazanan kişiye özel kalpli kutuda yollayacağım ki günün anlamına uysun :)


Çekiliş 03.01.2014 tarihinde başlamış olup 15.01.2014 tarihinde sona ericektir. Tek zorunlu şartım bloğumun izleyicisi olmanızdır.Diğer sosyal medyalarda tanıtım ayrıca +1 olarak eklenicektir. Yorum kısmına linklerinide belirterek yazarsanız çok mutlu olurum.Bu süreçte yapılan yorumlara cevap veremeyebilirim.Sorularınız olursa bana iletişim kısmından ulaşabilirsiniZ.



Herkese Bol Şanslar :)

ÇEKİLİŞ SONA ERMİŞTİR.


Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook