Bourjours

Bourjours Bronzing Primer

09:00

Herkese Merhaba  :)

Umarım herkes güzel bir hafta sonu geçirmiştir.Pazartesi gününüzü birazcık güzelleştirebilmek adına sizlere çikolata kokan Bourjours'un Bronzlaştırıcı Primer'ini tanıtmak istedim.


Bu ürün arkasında yazıldığı gibi tek başına ya da pudra-fondöten altına kullanılan bronzer primer'i.

Kapağını açıp kokladığınızda o harika çikolata kokusu sizi sizden alıp götürüyor. Sırf bunun için aldım ben :)

Kutuyu elinize aldığınızda bu çok ufak hemen biter düşüncesine kapılıyorsunuz.Ama  uzun süre kullanılabilir 18 ml 'e sahip.
Köpük tarzı olan bu ürünümüz mat bitişli.Bu tarz ürünlerde mat olmalarını seviyorum.


Ufacık bir parça inanın yetiyor size.


Ürünü  esas kontürlemek için almıştım.El , Stippling fırça ve süngerle denedim.En güzel  fırçayla sonuç aldım diyebilirim.


Sonuçlarına gelicek olursak evet güzel bir ürün ama kontürlerken biraz sıkıntı yaşayabiliyorsunuz.Özellikle dağıtmaya çalışırken.O yüzden bu ürün esmer olan kişiler için tüm yüze uygulancak bir primer bence.Alana kadar heves ediyosunuz sonra aa bumuymuş diyorsunuz :)
 Benim için olmazsa olmaz bir ürün değil.Ama sizinde denemeniz için yakın zamanda çekilişime koyacağım bu üründen :)

Sevgilerimle...





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook