essence top coat

Konad Stamping Nail Art

01:33

Herkese Merhaba;

Geçenlerde paylaştığım  Bir öpücük ister misin ? yazım hiç beklemediğim kadar ilgi gördü .Ben uzun zamandır kullanmadığım  setin içindeki orjinal ojeleri bozulduğu için Flormar'ın ojeleriyle yapmıştım. Sevgili Özgürce Pazarlama bana nail art'ın kendi ojeleriyle daha parlak, kalıcı ve net sonuçlar alabileceğimi söyleyip, bunun için 3 renk ojesini yolladılar.Buradan tekrar teşekkürlerimi sunmak istiyorum.


İnanın benim gibi tırnak süslemede beceriksiz insanlar için harika bir olay.Gelen maillerde kendilerinde de bu setten olduğunu ama güzel durmadığını söyleyenler vardı.Araştırmalarım sonucunda bu ürünün taklitini çıkarmışlar ve malesef sonuç alamamışlar.Eğer gerçek bir sonuç arıyorsanız gözüm kapalı Konad Nail  Art Setini tavsiye ederim.

Kafamda beyaz ve kırmızı karışık bir süsleme yapmak vardı ama sadece beyaz ojeyi kullandım :)


Öncelikle Tırnaklarıma Flormar'ın Active Nail Hardener yani sertleştiricisini sürdüm.Eminim biliyorsunuzdur ama ben genede ufak bir hatırlatma yapmak isterim.Özellikle koyu renk oje sürmeden önce bu tarz şeffaf olan oje sürerseniz ,ojeyi çıkardığınız zaman daha temiz sonuç alırsınız


Daha sonrasında tırnaklarıma Sally Hansen'ın Siyah ojesini sürdüm.


Sally Hansen'in özellikle Salon Nail Lacquer serilerinin daha kaliteli, parlak ve kalıcı olduğunu düşünüyorum.


Diskte seçtiğim modelin üstüne Konad'ın beyaz ojesini sürdüm.


Spatulasıyla üstünden geçip,modeli damgaya bastım.


Tek tek tırnaklarıma uyguladım.Gerçekten modeldeki renkler daha net çıktı.Ben bu kadar fark olacağını düşünmemiştim.Demek ki boşuna onun ayrı ojesini çıkartmamışlar.

Daha sonrasında da Essence'in Top Coat'ını sürdüm.




Ve sonuç


Kesinlikle arada çok fark var.Kalıcılık olarak daha uzun ömürlü.İyi ki tekrar bu setimi kullanmaya başlamışım.


Özgürce Pazarlama'ya bana yeniden bu deneyimi yaşattığı için çok teşekkür ederim.

Sevgilerimle...









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook