mim

MİM: Sevgililer Günü

19:12

Herkese Merhabaaa

Çok sevdiğim ve takip ettiğim 2 kuzucuğum Makyaja Yeni Başlayan Kız ve Lival'e Dair beni de bu mime dahil etmişler.Buradan onlara öpücüklerimi yolluyorum.Ve hemen sorulara geçiyorum.

- Sevgililer Günü sizin için önemli mi ?

 Eskiden olsa önemli derdim sanırım.Ha tabi ki bir bayan olarak kimse inkar  edemez bu tarz günlerin kutlanılıp hediye alınmasına.Ama malesef sevginin günü bir gün olamaz.Üstelik Türkiye'mizde kadına uygulanan şiddet var olduğu sürece biraz garip oluyorum bu günlerde.

-İyi sevgili tanımı sizce nasıl olur ?

Valla kritik bir soru bu :) Ama kendimce cevaplamaya çalışayım.Kesinlikle karşılıklı saygı olmalı.Aşırı derecede kıskançlık vs vs boğmamalı.Mantıklı, sorumluluklarını bilen, anlayışlı olmalı.Daha fazla yazmıyayım bu kadarı yeterli sanırım :)

-Eşiniz ya da sevgiliniz bugünü unutsa ya da önemsemese tepkiniz ne olurdu ?


Bir defa unutmak olayını geçelim.Televizyonlarda bile  14 Şubat'ın her türlü reklamı yapılıyor.Önemseme olayı ise zaten sürpizler yapıp,farklı zamanlarda  hediye alıyorsa çokta takılcak bir durum değil.Sevgi sözcüğü sölemesi bile yeterli bu günde.

-Sevgililer gününde size ne almasını istersiniz ?

Hmmm benim hiç beklemediğim ama çok istediğim şeylerden birini alması fena olmaz gibime geliyor :)

-Sevgililer gününü nerede kutlamak isterdiniz ?

İlla kutlancaksa eğer romantik bir ortam olan heryer olabilir diyorum.

-Evli kişilerde Sevgililer gününü kutlamalı mı?

E onlarda sevgili sayılır tabi ki neden olmasın.


-70 yaşında bir çiftin Sevgililer Gününü kutlamak için sizinde olduğunuz mekana gelmiş görseniz ne düşünürsünüz?

Tabi ki önce Maşallah derim ve çok sevinirim böle bir şeyin var olmasına.Eğer fırsatım olursa da sohbet edip 70 yıl böyle kalmalarının sırrını sorarım :)


Çokk teşekkür ediyorum böyle mimleri yapmak çok hoşuma gidiyor.Bence takip eden kişilerinde hoşuna gittiğini düşünüyorum ne dersiniz ?





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook