anti aging

Darphin Stimulskin Plus Reshaping Divine Serum

22:04

Herkese Merhaba;

Beni yakından tanıyanlar çok iyi bilirler ki belli başlı vazgeçilmez, güvendiğim cilt bakım markalarım vardır.Bunlardan biride Darphin'dir.



Bu  serisiyle tanışmam burdaki yazımla başladı.Sevgili Işıl Hanım bizlere o gün çok kıymetli bilgiler verdi.Yaklaşık 2 ay öncesinde geçirdiğim ameliyattan dolayı cildim malesef karmadan yağlıya dönüştü.Bununla birliktede sivilcelerlede mücadele ediyordum.İnanın bütün samimiyetimle söylüyorum bu serumu kullanmaya başladıktan kısa bir süre sonra cildim inanılmaz düzeldi. Ve serinin tamamını edindim.

Kırışıklık problemi ile birlikte esneklik,elastikiyet ve sıkılık kaybı olan tüm cilt tipleri için uygun olan Stimulskin Plus içeriğindeki güçlü formülü ile doğal kolajen  üretiminin desteklenmesine,cildin elastikiyetinin artarak daha sıkı ve genç görünüme sahip olunmasına yardımcı olur.


İçeriğindeki komifora mukul ve Sea Emerald gibi kırışıklık karşıtı yüksek etkili iki içerik ile daha sıkı bir cilde sahip oldum.Kokusu kesinlikle çok güzel ve cildinize sürdüğünüz an ışıltı oluşuyor.

Her akşam nemlendiricisinden önce aşağıdaki uygulama tekniğiniyle serumu sürdüm.


Ve gözle görülür sonuçlar elde ettim.O yüzden gözüm kapalı tavsiye edebileceğim nadir ürünlerdendir.


Sevgilerimle..











Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook