makyaj

Sephora Upside Down Mascara

07:30



Herkese Merhaba !
Bugünkü konuğumuz Sephora'nın çıkardığı o ilginç maskara.

Yanılmıyorsam Şubat ortalarında gelen Upside Down ,  fırça şeklinden dolayı  herkesin kafasında yer edinmiş durumda.

İlk bu maskarayı Instagram'da arkadaşımda görmüştüm.
( Zaten o  Instagram yüzünden hepimiz batıcaz :)


Sephora'nın kendi sitesinde bu maskara için bakalım ne demiş ;


Sephora 360° multi-application maskara, kirpiklerde hayal edilen hacim, kıvrım ve uzunluğu bir arada sunuyor! İlk kez ve sadece Sephora’da bulunan Upside Down maskaranın çift fırça teknolojisi ile 3 farklı ihtiyacı tek bir maskara ile karşılıyor.

- Çift açık fırça: Kirpikler çift fırça ile 360° hacim kazanıyor. Çift maskara dozu ile ekstra dolgunluk kazanıyor.
- Çift kapalı fırça: Kıvırma + uzatma özelliği sunuyor.
- Fırçalardan biri: Alttaki küçük kirpikleri yakalıyor. 
Sonuç: Kirpikleriniz daha hacimli, daha uzun ve kıvrık. Bakışlarınız ise, daha çarpıcı ! 

İlk kullanımda biraz sıkıntı yaşasam da daha sonralarda birbirimize alıştık.Kutusunun arka kısmındaki talimatın dışında , kendim değişik şekillerde de denedim.Akma sorunu yok ama ilk kullanımda bulaşma sorunu oldu.Temizlemesi de gayet başarılı.

Aslında bu rimeli aldığım zaman çok fazla  umudum vardı.Ama malesef öyle ahım şahım bir kirpik uzatma yada hacim verme olayı yaşamadım.Benim için malesef sınıfı geçemedi.Kötü demiyorum ama illa alıncak bir maskara olduğunuda düşünmüyorum.Sizler için kullandığım göz makyajlarının resmini koyuyorum.Karar sizin :)




Sevgilerimle...









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook