givenchy

Givenchy Ombre Couture Krem Far Top Coat Blanc Satin

09:00


Herkese Merhaba ;



Bugünkü konuğumuz Givenchy'nin 2014 ilkbahar kolleksiyonunda yer alan 16 saat kalıcılığı vaad  eden krem far bazı olan Top Coat Blanc Satin. Ayrıca bu yıl güzellik dünyasında toz farların yerine krem farlar yer almaya başladı haberiniz olsun :)

8 renk ve 1 top coat baz ile karşımıza çıkan bu kolleksiyonun bütün farlarını ellediğimde hepsinin kadifemsi bir yapıya sahip olduğunu gördüm.


Bu kolleksiyondan aldığım Top Coat Blanc Satin sedefli partiküllere sahip. Tek başına bile rahatlıkla kullanılıcak bir baz olduğunu düşünüyorum.


Top Coat'ın üstüne sürdüğünüz farı ıslak bir görünüm elde etmenizi sağlıyor.Kalıcılık konusunda tam 16 saat olmasada yaklaşık 6-7 saat bozulmadığını gördüm.Gelin makyajlarımda kullanmak üzere almıştım ama kalıcılık konusunda 6-7 saatin sıkıntı olucağını düşünerek kendime kullanmaya karar verdim.

Sevgilerimle..



Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook