cindy lou manizer

The Balm Mary Loo Manizer &The Balm Cindy Lou Manizer

07:30

Herkese Merhaba;

Bir varmış bir yokmuş ülkenin birinde Mary Lou diye bir kız varmış.Bu kız parıl parıl ortalıklarda gezer,hatta fazla süslenince disko topuna dönermiş.Sonra uzaaak diyarlardan üvey kardeşi Cindy Lou gelmiş ve birden havası sönüvermiş.Herkes Cindy Lou'yu arar,sorar merak eder olmuş :)



Evett ciddi olayım biraz :) Cindy Lou'nun ilk çıktığında hepimiz merak eder olmuştuk.İlk ben instagramda  özgemakyajda kullanıcı adlı arkadaşım Özge'de görmüştüm.Nedense o zaman çok ilgimi çekmemişti.

Biraz Mary Lou dan bahsetmek istiyorum ki ikisinin karşılaştırmasını yapabileyim.Oldukça pigmentli olan Mary tam bir aydınlatıcı renginde.Bu yüzden kullanırken dikkatli kullanmak gerekiyor.Balm Jovi paletiniz var ise ordaki Solid Gold ile ikiside aynı.



Resimde de gördüğünüz gibi ikiside aydınlatıcı olarak geçse de renklerin birbiriyle hiç alakası yok.
Cindy Lou daha şeftali-pembe alt tonuna sahip.


Mary Lou 'nun açık tenlerde Cindy Lou'nunda  buğday/ esmer tenlerde daha güzel durcağını düşünüyorum.Cindy biraz daha doğal görüntü veriyor.Her iki aydınlatıcıyıda çok dikkatli kullanmak gerekiyor yoksa kaş yapayım derken göz çıkarabilirsiniz.

Her ikisinide far olarak kullanma şansınız var Cindy'i ise allık olarakta kullandım ben  :)
Evet Cindy'i sevdim ama bence ikisininde yeri ayrı.Favorim kesinlikle Mary'den yana...

Siz hangisini sevdiniz ?

Sevgilerimle...







Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook