farmasi

Farmasi Perfect Smile Gloss

11:46

Herkese Merhaba;

Geçtiğimiz günlerde Farmasi Kozmetik bana ve bazı blogger arkadaşlarımıza denememiz için sepet içinde ürünler yollamıştı.



Hemen kataloğu incelemeye başladım.O kadar çok fazla çeşit var ki anlatamam.Kozmetik'ten tutunda benim severek uyguladığım alkali su damla satışına kadar.Farmasi 5 kıtada 119 ülkeye ihracat yapan  %100 Türk sermayesi bir firma. Kurucusu Cevdet Tuna'nın formülleri o kadar meşhurmuş ki ilerleyen zamanlarda daha geniş yer vereceğim.Eğer Farmasi ürünleri hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak ve satın almak ya da satıcı olmak isterseniz Farmasi'nin sitesini ziyaret edebilirsiniz. Farmasi hakkında kısa bilgi verdikten sonra benim çok ilgimi çeken bir ürünün bu sepette olmasına çok sevindim.Üstelik bu bir gloss olması sizi çok şaşırttı değil mi :)



Bu ürünün bir tarafı (beyaz olan kısım ) diş jeli bir tarafı  likit ruj


Bu beyaz jel beyaz inci tozu ve çay ağacı yağı  dişlere sağlıklı ve parlak bir görünüm sağlarken , içeriğindeki okaliptüs ile nefese ferahlık hissi veriyor.


8 çeşit gloss rengine sahip olan bu glossların içindeki minik parıltılar çok güzel.Gloss sevmeyen ben gloss kullanmaya başladım.


Rengi çok şeker bir pembe.İnstagram'da minik bir görsel paylaşmıştım rengini video şeklinde görmek isterseniz tık tık..


Sizin Farmasi ürünleri hakkındaki düşünceleriniz nelerdir ?





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook