Kiehl's

Kiehls Super Multi Corrective Cream

11:16

Herkese Merhaba;

Bugün sizlere yazısını ancak yazabildiğim Kiehls Super Multi Corrective Krem'inden bahsedeceğim.



Bu kremin vaat ettikleri ;
-Çizgi ve kırışıklıkları azaltması
-Cilt esnekliğinde iyileşme
-Yüz Hatlarının yeniden yapılanması
-Ciltte gerginleşme ,sıkılaşma,dokusunda yenilenme


Öncelikle verdiği nemi kesinlikle beğendim.Özellikle kış dönemlerinde kesinlikle alınıp kullanıbilincek bir krem.


Ben bu kremi özellikle makyaj altına kullandım.İçeriğinde kayın ağacı , jasmonic acid ve hiyaluronik asit bulunuyor.


Özellikle  canlı bir parlaklık sağlaması ve  nem olayı kesinlikle makyaj altı için idealim oldu.Kırışıklık belirtisi konusunda minik deneme boyu olduğu için çok fazla bir değişiklik gözlemleyemedim.

Ankara'ya açılcakları mağazasından özellikle kış ayına doğru tekrar almayı düşündüğüm bir ürün oldu.

Bu arada İstanbul'a gittiğim zaman kesinlikle tercih
ettiğim mağaza Marmara Forum Kiehls. Güleryüzlü ve bilgili çalışanlarından Tuğçe Hanım'a çok teşekkür ediyorum.

Sevgilerimle...






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook