#özelizbizbloggarizbiz

Livale Dair ve Derincece 'nin düzenlediği #özelizbizbloggarizbiz Etkinliği

18:03

Herkese Merhaba;

22 Haziran günü İstanbul'da Sevgili Derincece ve Lival'e Dair güzel blog sahibelerinin  İstanbul'da  #özelizbizbloggerizbiz etkinliğine davetliydim.

Mekanımız Tarabya'da yeşillikler içinde Testi Garden Cafe içindeydi.


Ben yolu karıştırdığım için , en son assolist olarak etkinliğe gecikmeli bir şekilde katılabildim.İstanbul'da yaşayanları ayrıca tebrik etmek istiyorum o nasıl trafik ve karışık yollardır.


Yasemin ve Ece etkinlik boyunca hep güleryüzlü ve çok ilgililerdi.Onlara bir daha burdan çoook teşekkür ediyorum .


Masadaki yerime geçtiğim zaman bu güzellikler beni bekliyordu.Hepsine ayrı ayrı bayıldım.
Pembe Köpük Tasarım Gözde blog headerımız olan servis kağıdımızı hazırlamış.Çok ama çok güzeldi.Yapika.com bloğumuzun adı yazan yapışkanlı kartlık hazırlamışlar.Mutlu Tasarımlar tarafından hazırlanan melek figürlü kupamla göz göze geldiğimde çok mutlu oldum.Gırla Fikir Nazlı'nın hazırladığı çekiliş çubuklarında uğurlu rakamım 8 idi. Nideno 'nun hazırladığı etkinliği hatırlatan ajandamızda bizimleydi.Yeliz'in Hünerleri'nin hazırladığı  bana benzeyen kurabiyem çok lezzetliydi.



O gün blogger arkadaşlarımızın dışında birbirinden değerli bazı firma yetkilileride bizleri yalnız bırakmadılar.Farmasi,Pastel,Seltek,Kliksa,Dore,Fulser,Kozmospot,Cinevim,Makara40yama,Nanotuz,Aspire.



Gırla Fikir  Nazlı'da benim gibi Ankara'dan etkinlik için gelmişti.Deriko'yla çok güzel anlaştılar :)


Özlem  ve Gözde 'yle instagram üzerinden konuşmamıza rağmen ilk kez yüzyüze karşılaşıp sohbet edebilme imkanı bulduk.Gerçekten çok şekerler. Sevgili Gamze ve Serap'ı yeniden görmek çok güzeldi
.

Audrey yani İrem'le sonunda tanışabildik . Umarım bir dahaki karşılaşmada daha uzun sohbet edebiliriz.


Ankara ekibi olarak daha güzel bir fotomuz vardı ama henüz elime geçmediği için bunu koyabildim  :)


Evren'den Al Haberi  bloğuyla son dakika sohbet edebildik .İnanılmaz şeker birisi Başka bir zaman mutlaka uzun uzun sohbet etmek istiyorum.


Ve benim canım kuzum .İyi ki seni tanımışım.Yerin bende çok ayrı..Seni çookk seviyorum.Sana doyamadım ama yakın zamanda uzun uzun sohbetimiz olucak inşallah :)




Bu güzel günde bizi yalnız bırakmayan sponsorlarımızda vardı elbet. O kadar çok sponsorumuz vardı ki uçakla Ankara'ya dönerken extra bavul ücreti ödedim :):):)
















Emycemy 'den Deriko'ma özel çok şeker bir saç bandı.






















M.A.C  'ten Çekilişle kazandığım en sevdiğim rimeli









































Etkinliğe katılan diğer blogger arkadaşlarımın yazılarınıda okumak isterseniz aşağıda linkleri tıklayarak sayfalarına ulaşabilirsiniz.Herkese çok ama çok teşekkür ederim.



































































Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook