favori rimel

MAC In Dimension Extreme Mascara

07:00

Merhabalar !

Bugün gerçekten çok ama çok sevdiğim MAC In Dimension Extreme Rimel'ini tanıtmak istiyorum.Aslında Aralık  2013 'te yazısını yazmışım ama hem görsellik açısından hem de etkinlikte sevdiğim rimeli kazanınca tekrar yorumlamak istedim.


Mac'in her ürününü kolay kolay sevmiyorum ve tavsiye etmiyorum.Çünkü  bana göre her markanın belli ürünlerin daha ön planda olduğunu düşünüyorum. Bu rimel'de kesinlikle MAC'in bence en iyi ürünlerinden biri.



Rimel'de ben kesinlikle plastik fırça sevenlerdenim.Bence daha başarılı  sonuçlar elde etmenizi sağlıyor.


MAC Dimension Mascara'nın fırçası  sık sık ,kısalı uzunlu bir plastik fırçaya sahip.Böylelikle kısa olan kirpiklerinizde kavrayabiliyor.Siyah ve yoğun bir kıvamı var.İlk açtığınızda fırçaya yoğun bir yapı gelse de zamanla bu düzeliyor.



Sanırım resimler ne demek istediğimi daha iyi anlatıyor :) Siz nasıl buldunuz ?










Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook