Marilou Bio

Marilou Bio Organik Sertifikalı Yüz Temizleyici

17:32

Herkese Merhaba;

Bugün sizlere Gratis'lerde satılmaya başlanan Marilou Bio organik sertifikalı yüz temizleycisinden bahsedeceğim.



Elimden geldiğince kullandığım ürünlerin temiz içerikli olmasına dikkat etmeye çalışıyorum.


Tüm cilt tiplerine uygun olan bu temizleme jeli ECOCERT sertifikalı olması yani  içeriğindeki malzemeler organik tarım ürünlerinden elde ediliyor.


Şeffaf ve kokusu olmayan bu yüz temizleyicisini açıkcası sevdim mi sevmedim mi çözemedim.Herhangi bir alerji yapmadı ama yüzümü yıkadığım zaman temizlik hissini alamadım.Birde ambalajını hiç sevmedim . Kapağını açtığınız anda elinize bol miktarda dükülüyor . Ürün zaten 75 ml'lik bol bol gelincede haliyle çabuk bitiyor.
O yüzden bir daha zorunlu olmadıkça alabilceğimi sanmıyorum.






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook