blog çekilişi

Nesneslis 1 yaşında !

07:00

Herkese Merhaba,

Aslında o kadar heyecanlıyım ki bu yazıyı yazarken.Zaman nasıl da akıp geçiyor. 1 senede yaklaşık 2000 kişilik bir aile olduk sizinle.Blog dünyasına girdikten sonra gerçekten bambaşka bir dünya olduğunu yaşayarak öğrendim ( hala da öğreniyorum ).Çok güzel dostluklar ve düşmanlıklar kazandım :).Kimi zaman bırakmayı düşündüğümde beni sarsan harika dostlar edindim.Hayat'a dair ne varsa paylaşmaya çalıştım ( Makyöz olduğum için ağırlık olarak makyaj -bakım paylaştım :).Elimden geldiğince hayalim olan sosyal sorumluluk projelerinde yer almaya çalıştım.Yani uzun lafı kısası elimden geldiğince birşeyler yaptım.Ve 1.yılımda verdiğim hediye özel olsun istedim.Gerçi şu ana kadar verdiğim bütün hediyeler özel ve sponsorsuzdu (buda ayrı bir olay oldu :) Ve Türkiye'de bulunmayan benimde çok sevdiğim Smashbox paletini sizlere hediye etmek istedim.


Henüz yazısını yazamadığım ( yakın zamanda gelicek )  7'si mat 7'si parlak olmak üzere toplam 14  ağırlıklı nude tonlarda olan bu paletin içinde kendine ait fırçasıda mevcut. Ve içinden numune Smashbox'ın mascarasıda çıkıyor.





Yapmanız gereken tek kural bloğumun takipçisi olmanız ( Sol taraftaki kırmızı alanda  ''Bu siteyi takip et '' yazan kısımdan ) ve bu yazıyı G+ yapmanız.Lütfen kısmına bloğumun takip ettiğiniz adı ve linkini vede iletişim bilgilerinizi yazarsanız çok sevinirim.

 Bu çekiliş için diğer sosyal medya hesaplarından ( Instagram-Twitter-Facebook ) yapılan her paylaşım +1 ek hak kazandırıcaktır.
Twitter ve Instagram paylaşımları için hastag  #nesneslis1yaşında tag 'i ile paylaşmanız yeterli olucaktır.

30.07.2014 23:59 Çekiliş Sona Ericektir.

Herkese Bol Şanslar.





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook