avene

Avene Cleanance Temizleme Jeli

07:00

Merhaba  :)

Bugün sizlere ççook severek kullandığım bir Avene ürününden bahsedeceğim.



Avene Cleanance Temizleme jeli yağlı ve akneli ciltler için uygun  olsa da özellikle yaz aylarında çıkan sivilcelerimden beni kurtardılar.Mahallemizin eczanesinden aldığım bu ürünün 2.ürün %50 indirimliye gelmesi de beni inanılmaz mutlu etti.







 Avene dermokozmetik bir ürün olması ve Fransa'dan ithal edilmesi benim daha öncesinde sempatimi kazanmış bir markadır.Termal suyunu severek kullanıyorum.Ürünün içinde de zaten termal suyu kullanılmış.


Bu tarz ürünler genelde cildi kuruturken Cleanance'da bu durumu kesinlikle yaşamıyorsunuz.Verdiği temizlik ve feralık hissi çok güzel.Kıvamı ne çok sulu ne de çok yoğun.Çevir -aç kapak sistemiyle rahatlıkla ürünü istediğiniz miktarda uygulayabiliyorsunuz.Ama pompalı bir sistem olsaydı kesinlikle daha iyi olurdu.Sabun içermemesi  ve içeriğindeki Gliserol sayesinde cildi nemlendirmesi inanılmaz başarılı. Derinlemesine temizliği hissediyorsunuz. Yaz aylarında ağırlıklı olarak yağlıya dönüşen ve sivilce çıkaran cildimi inanılmaz kontrol altına aldı. Kışın bu temizleyicidende memnun kalırsam mutlaka devam etmeyi düşünüyorum.









Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook