Agonist

Agonist Saç Arındırma ve Detoks Şampuanı

07:00


Merhaba:)

Yaz döneminde abartısız 3 kez duşun altına girdiğimden saçlarımıda en az 2 seferinde yıkıyorum.Ve bundan dolayı saçtaki yağ dengesi bozuldu ve nasıl anlatsam kepek gibi beyaz kabuklar oluşmaya başladı.



Tam bu esnada doktora gitmeyi düşünürken Canan sayesinde bu ürünle tanıştım.








Aslında diğer şampuanlardan çok farklı.Kesinlikle saçın ihtiyacına yönelik ürünler çıkartmışlar.Ürünlerinin içinde SLES,SLS , paraben, sentetik koruyucu ve renklendirici içermiyor.Bunun dışında haftada 2 kez sadece bu şampuanı kullanarak saç derimizde detoks yapmış oluyoruz.



Şampuanımız  bal rengi. Ama kokusu inanılmaz kötü.Gerçi saçıma iyi geldiği için kokusunu çok önemsemiyorum.Yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum.2. haftadan itibaren saçımdaki yağ dengesini düzenledi.En önemlisi o kepek kabuk olayını çözdü.Özellikle saç derimdeki hassasiyet gitti.Eğer saçlarınızda benim gibi sorunlar varsa gözüm kapalı tavsiye edebilceğim bir ürün.






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook