mucize tarak

Tangle Teezer Compact Styler ve Aqua Splash Saç Tarağı

11:41

Merhaba :)

Tangle Teezer 'ı diğer bir adı( ''Mucize Tarak'' ) hep alıp almamak arasında kararsız kaldığım ürünlerden biriydi.




Kozmela'ya gelen bu taraklar indirimli fiyat olunca da Compact Styler serisinden  Shaun The Sheep ve Aqua Splash serisinden de Black Teeth modelini kaptım. Tangle Teezer'ların genel özelliği birbirine dolanmış , zor açılan saçları kolaylıkla açılmasını sağlıyor.



Compact Serisinden aldığım bu koyun desenli tarağı hem deseni için hemde Aqua serisinden daha ufak çantaya atmalık olduğu için aldım.Tarakları yaklaşık 6 gündür kullanıyorum. Compact tarağı;  saçım kuruyken taradığımda elektriklenme yaptı.Banyodan sonra saçlarınız nemliyken kullanılabilir ama kuruyken bence asla ( en azından benim saçlarım için böyle )



Aqua Splash serisi;  aslında saçı çoook uzun ve gerçekten açılması zor saçlar için üretilmiş.Diğerlerinden özelliği banyodayken kullanımı.Bana göre hepsi her yerde her şekilde kullanılabilir.Ben iki tarak arasında en çok Aqua'yı sevdim.Her ikisi de saç dolaşıklığını kesinlikle çözüyor.Saçlarım ince telli ve hassas olduğu için zaten kıymetliler.Saç dökülmesini azaltıyor mu? Bence çok bir fark göremedim.Zaten saçlarımız her halukarda dökülmek zorunda.Çok fazla saç dökülmesi yaşamadığım için bu konuda bende - ya da + bir fark göremedim.Bir tane alıcak olsaydım sanırım Aqua'yı seçerdim .





Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook