Bourjois

Bourjois Rouge Edition Velvet 04 Peach Club

07:00



Merhaba :)


Bir ruju satın alırken sizin için ne önemlidir ?  Ben hemen cevabımı veriyorum KALICILIK.  Evet renk , yapı, doku bunlarda önemli ama sürdükten 5 dakika sonra uçup gidiyorsa bence hiçbir anlamı kalmıyor.



Tabi ki  benim bu kalıcı ruj takıntımı bilen harika bir arkadaşım var :) Instagram hesabımı takip edenler Annilitam'dan bahsettiğimi tahmin etmişlerdir. Anıl bana Bourjois'nın   bu rujları gösterdiğinde heyecanlı heyecanlı yorumlarda ne kadar kalıcı bahsedildiğinden anlatınca e tabi kaçınılmaz oldu.







6 renk skalasına sahip Bourjois Rouge Edition Velvet serisenden bendeki 04 numaralı Peach Club rengi. Mat bitişli bu rujun yapısı inanılmaz yumuşak. Sürdüğünüz an biraz yapış yapış hissetsenizde , 3-4 dakika içinde sabitlenip asla gerilme hissi bırakmıyor. Şu ana kadar denediğim kalıcı rujlarda gerginlik, kuruluk  sorunu yaşarken Bourjouis'da asla böyle bir sorun yaşamadım.


Pembe alt tonlu Şeftali rengi bende inanılmaz doğal durdu.





Kalıcılık olarak yiyip, içmenize rağmen çıkmıyor.Ancak 6-7  saatin sonunda yavaş yavaş ortasından gitmeye başlıyor ki benim için hiç sorun değil.Çünkü hem yapı hem renk hem de kalıcı olarak verdiğiniz her kuruşu hakeden bir ürün. Gözüm kapalı tavsiye edebileceğim bir ruj.Gördüğünüz yerde düşünmeden alın :) Hatta bana da alabilirsiniz :)

Bu arada belki Bourjois sesimizi duyarda Türkiye'den çekildiğine pişman olur ve geri piyasaya dönerler .






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook