nars

Nars Velvet Lip Liner Waimea ve Patong Beach

07:00

Herkese Merhaba :)

Özellikle dudak ürünlerinde kalıcılık takıntım hat safhada.Hal böyleyken kalıcı bulduğum ürünler benim için ayrı bir kıymetli oluyor.Nars'ın Velvet dudak kalemleri bu konuda oldukça başarılı.Ben bu seriden Waimea ve Patong Beach'ı aldım.Gerek pigmentasyon olsun gerek kalıcılık olsun çok sevdim.Asansörlü yapıya sahip oldukları için daha rahat kullanım sağlıyor.Mat ama yumuşak bir yapısı var.






Waimea rengi nude şeftali-pembe karışımı bir renk. Özellikle smoky makyajlarımda elim bu kaleme gidiyor.






Patong Beach Gül kurusu renginde ve doğal tonlarda yaptığım makyajlarda çok güzel duruyor.

Kalıcı ve mat bir ruj arayışındaysanız gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.






Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook