Freeman

Freeman Kayısılı Yüz Peelingi ve Deniz Mineralli Yüz Maskesi

07:00

Herkese Merhaba :)

Cilt bakımını, makyaj yapmaktan daha çok sevdiğimi daha önce söylemiş miydim ?



Freeman ürünlerini ;Türkiye'ye gelmeden önce yıllar önce bir arkadaşımın vasıtasıyla tanışmıştım.Ve Türkiye'ye geldiğini öğrendiğimde çok mutlu olmuştum.Etkinlikte  Deniz Kozmetik tarafından  hediye edildiğini görünce sevinmedim dersem yalan olur.



Freeman Kayıslı Yüz Peelingi  tüm cilt tipleri için uygundur denilse de bence özellikle hassas ciltlerin kullanmaması gerekir.Karmadan yağlıya dönük ya da yağlı ciltler için daha uygun olduğunu düşünüyorum.İçeriğinde adından da anlaşılacağı gibi ağırlıklı kayısı özleri, C - E vitaminleri var.


Kokusu buram buram kayısı kokuyor.Fotoğraftandan da gördüğünüz gibi  peeling taneleri oldukça iri.


Nemli cilde masaj yaparak uyguladım. Bu arada bu minik paketi tam 6 kez kullandım oldukça bereketli.


Uygulamadan sonra ciltte hafif kızarıklık oluşabiliyor bu sizi korkutmasın.Ama temizlemesini sevdim.Benim daha öncesinde kullandığım  Greyfurtlu peeling'ide sevmiştim onuda buraya dip not düşeyim.



Freeman'in meşhur eden bence maskeleri.Özellikle  siyah kömürlü & esmer şekerli maskesi dillere destandır. Deniz Mineralli yüz maskesinin de hakkını yememek lazım.Tüm cilt tipleri için uygun olduğu yazıyor. Maske ciltteki fazla yağı alarak tıkanmış gözeneklerin açılması ve cildin nefes almasını vaad ediyor. İçeriğinde başlıca deniz tuzu ( cildin yenilenmesine ve nem dengelemeye çalışmasına ) lavanta, bergamut ( cildi sakinleştirmeye) bulunuyor.

Maskenin güzel ferah bir kokusu var.Bu paketten yaklaşık 5 kez maske yaptım.


Evet maske yaparken şebeklik yaptığım ve eğlendiğim doğrudur.En sevdiğim şey :D Maskeden sonra cildimin nefes aldığını her seferinde hissettim.


Ve peeling ve maskeden sonraki cildimin hali.Haftalık cilt bakımlarda severek kullandım.Ve gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.Freeman ürünleri  en kolay Watson's mağazalarında bulabilirsiniz.










Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook