Make Up For Ever

Make Up For Ever Rouge Artist Intense 43 - Aqua Lip 8C

07:00

Herkese Merhaba :)
2014'ün Aralık ayında MUFE çok uygun fiyatlı bir set çıkarmıştı. Bu setin içinden çıkan Rouge Artist İnstense serisinden 43 numaralı kırmızı ruj ve Ağua Lip 8C numaralı kırmızı dudak kalemini o kadar çok sevdim ki setten keşke bir tane daha alsaymışım dedim.




Mufe'nin dudak kalemini ilk kez bu setle birlikte kullandım.Bu kalemlerin Parisli Su Perisi için özel olarak waterproof ( su geçirmez ) üretildiğini araştırırken öğrendim. Yapısı ne çok sert ne çok yumuşak kalemin pigmentasyonu oldukça başarılı.Kesinlikle başka renklerinden de almayı düşünüyorum!

 



Mufe Rouge Artist Intense  43 numaralı ruj  en en en sevdiğim kırmızı rujum oldu.Sıcak alt tonlu bu ruj parlak bitişli ve  oldukça yüksek pigmentasyonlu.Ben altına Aqua dudak kalemini uygulayıp , üstüne bu ruju uyguladım . 5-6 saat kalıcılık sağladı üstelik yemek yediğimde bile hala dudağımdaydı.







Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook